Scenariusz Kingdom Come: Deliverance obejmuje 60 godzin dialogów

LM
2017/04/08 10:00
2
0

A na dokładkę 3,5 godziny przerywników filmowych zagranych przez ponad 50 aktorów.

Na oficjalnym kanale producenta gry Kingdom Come: DeliveranceWarhorse Studios – pował się kolejny dziennik deweloperski, na którym twórcy wyjaśniają proces powstawania dialogów i przenoszenia fabuły na wirtualny grunt. Na ponad dziesięciominutowym materiale możemy zobaczyć, z jakimi przeciwnościami muszą mierzyć się twórcy, żeby dostarczyć nam rozbudowany produkt. Poza technologią motion capture, którą wykorzystano do odtworzenia przerywników filmowych w grze, twórcy zeskanowali twarze wszystkich 50 aktorów, którzy wcielili się w bohaterów gry. Ma to pomóc we wiernym odwzorowaniu mimiki w czasie wypowiadanych przez nich kwestii. Pozostaje mieć nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i twórcy unikną wpadek w tym zakresie. O ile materiał jest obszerny i treściwy, to zgodnie z oczekiwaniami nie padło podczas niego nawet słowo, które mogłoby potwierdzić tegoroczną premierę gry.

GramTV przedstawia:

Kingdom Come: Deliverance zmierza na komputery osobiste i konsole ósmej generacji. Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami ma ukazać się w tym roku, ale twórcom zdarzało się już przesuwać datę premiery, więc nic nie jest przesądzone.

Scenariusz Kingdom Come: Deliverance obejmuje 60 godzin dialogów

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
09/04/2017 14:40

Tylko jeśli by tak robili jak piszesz, wtedy by wszysko brzmiało sztucznie i fatalnie, no ale trzeba szukać dziury w całym ;)

Usunięty
Usunięty
08/04/2017 12:45

Czas raczej nie powinien być wyznacznikiem dialogów a raczej ich ilość, ilość słów i jakość tego co sobą prezentują...

 Bo w końcu wszystko da się mówić bardzo długo, powoli, przyciągając każdą sylabę z osobna ^_^