Nowa gra Counterplay skupi się na walce i będzie działać na silniku Unreal Engine 4.
Nowa gra Counterplay skupi się na walce i będzie działać na silniku Unreal Engine 4.
Counterplay, które opracowało taktyczną grę karcianą free-to-play Duelyst na PC, konsole i urządzenia mobilne, zamierza zająć się ambitniejszym projektem. Nowa gra tego zespołu będzie wysokobudżetową produkcją, skupiającą się na walce. Studio poszukuje pracownika, który (według ogłoszenia na Gamasutrze) musi być fanem hardkorowych gier akcji typu Bloodborne, Dark Souls, Nioh, Devil May Cry czy Ninja Gaiden. Jego zadaniem będzie opracowanie animacji ludzi i niehumanoidalnych istot 3D dla "wysokobudżetowej gry na PC i konsole, opartej na silniku Unreal Engine 4".
Skok od taktycznej, turowej karcianki do tego typu gry akcji wydaje się ogromny, ale nie musimy się obawiać - w końcu w Counterplay pracują weterani branży: jednym z założycieli studia jest Keith Lee, uprzednio producent Diablo III, pracują tam też ludzie niegdyś związani z Insomniac Games.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!