Naszym zadaniem będzie rozwiązywać szczególnie trudne problemy, działając w zamkniętych, niewielkich pomieszczeniach.
Naszym zadaniem będzie rozwiązywać szczególnie trudne problemy, działając w zamkniętych, niewielkich pomieszczeniach.
Ready or Not to taktyczny FPS, przenoszący graczy do współczesnej Ameryki, w której ogromne różnice między dochodami różnych klas społecznych przyczyniły się do pogrążenia kraju w chaosie - naszym zadaniem będzie zaprowadzić porządek. Gra zaoferuje kooperację (w maksymalnie ośmioosobowych zespołach), PvP (różne tryby gry, możliwość stworzenia własnego serwera z własnymi zasadami) oraz single-player, w którym będziemy mogli rozkazywać członkom grupy.
Ekipa Void Interactive obiecuje, że w grze będzie można chować się za osłonami i wychylać się na krótko, by odpowiedzieć ogniem do przeciwników albo sprawdzić, jak wygląda sytuacja. Można będzie też stopniowo otwierać drzwi albo ustalać prędkość poruszania się postaci (domyślnie za pomocą kółka myszy).
Twórcy chcą zapewnić realizm, jeśli chodzi o przedmioty, które możemy nosić ze sobą. Każdy przedmiot ma swoje miejsce, a szczegółowe animacje wyjmowania z toreb np. magazynków czy granatów albo przeładowywania broni pozwalają towarzyszom rozpoznać, co robi nasza postać. Zadbano także o wierne odwzorowanie ochrony, jaką zapewnia zbroja, jak również zachowanie pocisków. Postać trafiona w nogę będzie poruszać się wolniej - w zależności, jak poważną ranę odniosła. Rana ramienia nie pozwoli precyzyjnie celować, a głowy - wyraźnie widzieć. Każdy pocisk zostawi ranę, z której krew zacznie lać się i wsiąkać w materiał wokół.
Prace nad Ready or Not trwają od czerwca 2016, gra aktualnie znajduje się w fazie pre-alfa. Już teraz przygotowano ponad 30 rodzajów przedmiotów, w przyszłości arsenał ten znacząco się powiększy.
Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie: voidinteractive.net. Poniżej zamieszczamy galerię z gry: