Twórcy gry skupiają się wyłącznie na najpopularniejszych platformach sprzętowych.
Twórcy gry skupiają się wyłącznie na najpopularniejszych platformach sprzętowych.
W rozmowie z serwisem DualShockers założyciel studia Hi-Rez – Todd Harris – zdradził, że na tę chwilę twórcy nie prowadzą żadnych działań w kierunku przeniesienia gry na najnowszego handhelda od Nintendo. Harris nie ujawnił, czy studio planuje uruchomić grę na konsoli Nintendo Switch w późniejszym terminie, ale też nie zaprzeczył, jakoby miało to kiedykolwiek nastąpić. Zaznaczył, że Hi-Rez skupia się na komputerach osobistych i konsolach ósmej generacji. Warto przypomnieć, że to samo pytanie swojego czasu padło pod adresem Jeffa Kaplana – reżysera gry Overwatch – który przyznał, że utrzymanie wsparcia technicznego dla czterech platform jednocześnie jest bardzo dużym obciążeniem dla dewelopera i dlatego Blizzard na razie nie zamierza uruchamiać Overwatcha na Switchu.
Paladins: Champions of the Realm to pierwszoosobowa strzelanka nastawiona na rozgrywkę wieloosobową. Gra działa w modelu free-to-play z opcjonalnymi mikropłatnościami, a za jej wyprodukowanie odpowiada studio Hi-Rez. Paladins przeznaczone jest na komputery osobiste i konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Tytuł jest w fazie wczesnego dostępu, a termin oficjalnej premiery nie został jeszcze ujawniony.