Zapowiada się świetnie?
Zapowiada się świetnie?
Ubisoft opublikował pierwsze nagranie z wczesnej wersji gry Beyond Good & Evil 2, którą po raz pierwszy zaprezentowano na tragach E3 2017 w Los Angeles. Na dołączonym materiale Michel Ancel odpowiada o grze, jednocześnie pokazując niektóre jej elementy i tłumacząc rozwiązania, po które sięgną twórcy, żeby zapełnić gigantyczny świat Beyond Good & Evil 2. Warto nadmienić, że widoczna na pokazie przestrzeń jest tylko drobnym wycinkiem tego, co będziemy mogli swobodnie eksplorować.
Podczas pokazu dowiedzieliśmy się także, że świat przedstawiony w Beyond Good & Evil 2 nie będzie tylko tłem czy atrapą, a do każdego pojazdu czy lokacji będziemy mogli wejść. Co ciekawe, aby to umożliwić, twórcy uciekną się do częściowo losowo generowanych lokacji, więc możemy założyć, że niektóre elementy rozgrywki dla każdego gracza mogą wyglądać nieco inaczej. Świadczy o tym także fakt, że miasta w grze będą ulegać zniszczeniu, rozwijać się i łączyć w większe kompleksy, na co gracz będzie miał częściowy wpływ, ale o wszystkim zadecyduje nieliniowy skrypt, czyli taki, który dla każdego gracza może wygenerować inne warunki.
Po rozpoczęciu gry będziemy musieli wykonać szereg misji pobocznych, które pozwolą nam zgromadzić fundusze na zakup statku czy innego wyposażenia. Co ciekawe, obok stworzonych przez siebie bohaterów twórcy udostępnią także możliwość wybrania jednej ze znanych nam postaci.