Prezes studia Slightly Mad zdaje sobie sprawę z ograniczeń konsol ósmej generacji.
Prezes studia Slightly Mad zdaje sobie sprawę z ograniczeń konsol ósmej generacji.
Ian Bell – prezes studia odpowiedzialnego za wyprodukowanie Project CARS 2 potwierdził, że gra nie będzie obsługiwała prawdziwego 4K zarówno na konsoli PlayStation 4 Pro, jak i ujawnionym na E3 Xboksie One X. Jedynym sposobem na utrzymanie płynności rozgrywki na poziomie 60 klatek wyświetlanych na sekundę klatek na konsolach jest skalowanie obrazu. Jedyną platformą, która zaoferuje graczom zabawę w ultrawysokiej rozdzielczości przy jednoczesnym zachowaniu 60 FPS są komputery osobiste. Przy okazji zaznaczył, że podczas gry mogą wystąpić spadki liczby klatek, ale nie powinny być znaczące. Tym samym odniósł się do często używanego określenia, iż gra jest "zablokowana" na określonej liczbie klatek, co w praktyce nakreśla jedynie górną granicę, a nie stałą liczbę FPS.
W zależności od zasobów sprzętowych, jeśli na pecetach uruchomicie Project CARS 2 w 4K, to możecie być pewni, że będzie to rzeczywista rozdzielczość. Gra ukaże się 22 września na konsole PlayStation 4 i Xbox One, a także komputery osobiste.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!