Ubisoft na potrzeby Assassin's Creed: Origins przeprojektował system skradania. O szczegółach opowiada reżyser gry, Ashraf Ismail.
Ubisoft na potrzeby Assassin's Creed: Origins przeprojektował system skradania. O szczegółach opowiada reżyser gry, Ashraf Ismail.
- Jeśli chodzi o samą mechanikę skradania, zmieniliśmy cały system wykrywania. Chcieliśmy, by gracze byli w stanie bawić się ze sztuczną inteligencją w kotka i myszkę. Możecie na przykład rzucić dzierżoną pochodnię i strażnik na to zareaguje. Można ją wrzucić w stóg siana i wywołąć pożar, który skupi uwagę wielu strażników. Pomysł jest taki, by organicznie wtopić się w otoczenie, zadzierać ze strażnikami i pozwolić graczowi na zakradanie się - dodaje Ismail.
Co nieco na temat przebiegu rozgrywki można wynieść z półgodzinnego gameplayu z Assassin's Creed: Origins. Największym fanom serii polecamy bardzo limitowaną, ale i bardzo drogą edycję kolekcjonerską.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!