Ekipa nie zdołała ukończyć prac nad grą w rozsądnym czasie.
Ekipa nie zdołała ukończyć prac nad grą w rozsądnym czasie.
Marek Tymiński, szef CI Games, przyznał, że kiedy studio rozpoczynało prace nad Sniper Ghost Warrior 3, planowano projekt z rozmachem. Okazało się jednak, że tak rozbudowana gra w otwartym świecie była zbyt ambitna, by ukończyć ją w rozsądnym czasie. W rezultacie otrzymaliśmy nieszczególnie udany tytuł (co opisaliśmy w recenzji), w którym czas ładowania trwa nawet 5 minut i gdzie zabrakło trybu wieloosobowego (ma on zostać dodany w trzecim kwartale 2017). Jednak była to cenna lekcja dla całego studia.
- Wiele się nauczyliśmy jako zespół podczas prac nad Sniper Ghost Warrior 3, co - jak sądzę - sprawiło, że utalentowane osoby w CI Games i całe studio stało się lepsze. Po prostu źle oszacowaliśmy liczebność naszej ekipy i czas realizacji przedsięwzięcia. Wkraczając w strefę gier wysokobudżetowych, odeszliśmy od tego, co mogliśmy zrobić dobrze. Poświęciliśmy zbyt dużo wysiłku, by dogonić inne gry wysokobudżetowe. To był wielki błąd.
Marek Tymiński dodał, że kolejna gra studia będzie taktyczną strzelanką, w której zespół skupi się na ekscytującej rozgrywce, kluczowych mechanikach i misjach mających głębię, tym razem unikając pułapek wiążących się z przygotowaniem gry w otwartym świecie.
Sniper Ghost Warrior 3, oczywiście, będzie otrzymywać kolejne aktualizacje. CI Games pracuje również nad sequelem Lords of the Fallen.