Jason VandenBerghe, dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal, pracował m.in. nad takimi tytułami, jak For Honor, Far Cry 3 i Ghost Recon: Future Soldier.
Jason VandenBerghe, dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal, pracował m.in. nad takimi tytułami, jak For Honor, Far Cry 3 i Ghost Recon: Future Soldier.
Jason VandenBerghe do Ubisoftu dołączył w 2008 roku, uprzednio pracował dla Activision i EA. W Ubisoft Montreal pracował jako dyrektor kreatywny i ma na swoim koncie takie tytuły, jak For Honor, Far Cry 3 i Ghost Recon: Future Soldier. Po dziewięciu latach pracy dla Ubisoftu, zdecydował się rozstać z firmą i dołączyć do ArenaNet, po rozmowie z głównym projektantem Guild Wars 2, Isaiah Cartwrightem.
- Hej. Zgadnijcie, kto zajmuje teraz stanowisko Director of Design w ArenaNet? Ten facet. Zaczynam za tydzień i parę dni - pisze Jason VandenBerghe na Facebooku. - Historia ta jest długa i skomplikowana. Jej krótka wersja to: bawiłem się wesoło, a potem się zakochałem po uszy. Isaiah wspaniale wszystko przygotował, ale wszyscy ludzie, których tam spotkałem, sprawili, że przypieczętowałem umowę. To duży krok naprzód. Nie będę już bezpośrednio pracować nad grami - moja praca w studiu będzie polegała na zarządzaniu zespołami i dbaniu o rozwój. Jestem w pewien sposób podekscytowany myślą, że brzmi to jak bardzo trudne zajęcie. Ale jest to dokładnie to, co chciałbym teraz robić.
- W Ubisofcie spędziłem dziewięć wspaniałych lat. Była to najlepsza część mojej kariery. Miejsce to ukształtowało mnie pod wieloma względami. Rozstaję się z firmą, wdzięczny za wszystko, co miałem okazję tam robić. Życzę wszystkiego dobrego wspaniałym ludziom, którzy tworzą to miejsce i świetlanej przyszłości całej firmie.
My zaś życzymy Jasonowi sukcesów na nowym stanowisku.