Assassin's Creed Origins na PC będzie dopieszczone - zapewnia Ubisoft

Patryk Purczyński
2017/08/07 19:37

Różnie toczyły się losy Assassin's Creeda na komputerach osobistych. Ubisoftowi zależy, by w przypadku Origins nie zaliczyć wpadki.

Assassin's Creed Origins na PC będzie dopieszczone - zapewnia Ubisoft

- Wkładamy wiele miłości w wersję pecetową - zapewnia na Twitterze Ashraf Ismail, reżyser Assassin's Creed: Origins. Właściciele komputerów osobistych powinni trzymać go za słowo i liczyć, że nie są to słowa rzucane na wiatr - tym bardziej, że historia zna przypadki prawdziwych katastrof, jeśli chodzi o debiuty nowych Assassin's Creedów na blaszakach.

Co ciekawe, w przeciwieństwie do wielu wcześniejszych premier, tym razem plan jest taki, by Assassin's Creed: Origins zadebiutowało jednocześnie na komputerach i konsolach. Do tej pory najczęściej bywało tak, że debiuty na pecetach następowały kilka tygodni po tym, jak dana część ukazywała się na Xboksie i PlayStation. Trzeba wziąć jednak poprawkę na to, że Ubisoft ma jeszcze czas na ewentualną zmianę decyzji co do tegorocznego AC.

GramTV przedstawia:

Ismail w ostatnim czasie na Twitterze przyznał ponadto, że celem scenarzystów jest to, by fabuła w Assassin's Creed: Origins zrobiła ogromne wrażenie na odbiorcach. Jak wyjdzie? Przekonamy się 27 października.

Komentarze
10
MisioKGB
Gramowicz
09/08/2017 14:57

W Unity w 60 fps mogę dopiero teraz pograć mając 1060tkę i Ryzena. Bez kitu, prawie 3 lata po premierze, ten silnik już wtedy był potężny, ale również mega nierówny niestety.

ZubenPL
Gramowicz
08/08/2017 14:46
1 godzinę temu, jedisaiyanpl napisał:

Far Cry 4 nigdy nie naprawiony, gra laguje przez skopany streaming, Far Cry 3 powininien na serii 9xx i 1xxx śmgać w 4K 60fps a tak nie jest wiemy czemu.

Stary Assassi miał wieczny problem z wykorzystaniem więcej niż 1 rdzenia mimo ,że od dawna były dwu rdzeniowe proce. Nowsze (AC2,AC:B, AC:R) działały lepiej ale i tak rzadko korzystały z dwóch rdzeni. Jako tako dawała radę seria Splinter Cell, ale np. Pandora Tommorow na PC była okrojona.

Niezły bojakopisarz z ciebie /uploads/emoticons/laugh.png" srcset="/uploads/emoticons/laugh@2x.png 2x" title="xD" width="20" /> AC2 i następne był jednymi z pierwszy gier które w pełni wykorzystywały procesory 4 rdzeniowe i wymagały ich do poprawnego działania co potwierdzały wszystkie możliwe testy.  A pierwszy AC nigdy poprawnie nie działa na jednordzedniowych procesorach bo potrzebował minimum 2 wątków. I o jakim lagowaniu FC4 mówisz /uploads/emoticons/laugh.png" srcset="/uploads/emoticons/laugh@2x.png 2x" title="xD" width="20" /> Gra była lepiej zoptymalizowana niż FC3, działa lepiej mimo lepszej oprawy(co było zasługą genialnego SMAA zamiast klasycznego AA) i żadnych problemów z streamingiem nie było.

Usunięty
Usunięty
08/08/2017 13:07
jedisaiyanpl

Z ich nowych gier to jeszcze radę daje For Honor ale tam nie ma co za bardzo renderować ;) Ludzie niestety są głupi i naiwni. Przy premierze Black Flag jeden z Ubisoftu wprost powiedział, nie dbamy optymalizację, jak gra źle działa zawsze można kupić drugą kartę, nową albo czekać na nową serię. Wildlands dalej działa jak kupa to samo z Watch Dogs, nieco lepiej działa Watch Dogs 2 lecz daleko do ideału. Far Cry 4 nigdy nie naprawiony, gra laguje przez skopany streaming, Far Cry 3 powininien na serii 9xx i 1xxx śmgać w 4K 60fps a tak nie jest wiemy czemu. Stary Assassi miał wieczny problem z wykorzystaniem więcej niż 1 rdzenia mimo ,że od dawna były dwu rdzeniowe proce. Nowsze (AC2,AC:B, AC:R) działały lepiej ale i tak rzadko korzystały z dwóch rdzeni. Jako tako dawała radę seria Splinter Cell, ale np. Pandora Tommorow na PC była okrojona.




Trwa Wczytywanie