Skull & Bones to nie Black Flag w nowej skórce.
Skull & Bones to nie Black Flag w nowej skórce.
Podczas rozmowy z Gamespotem, dyrektor kreatywny, Justin Farren, podkreślił, że choć Skull & Bones wywodzi się z Assassin's Creed IV: Black Flag i w obu produkcjach mamy do czynienia z bitwami morskimi, obie gry znacznie różnią się od siebie:
- Jeśli chodzi o doświadczenia w Assasassin's Creed, jest to bardzo specyficzna seria o byciu asasynem i o ukrywaniu się w tłumie, a nie taki typ gry chcieliśmy stworzyć. Chcieliśmy stworzyć coś, co w pełni wykorzystałoby możliwości ogromnych okrętów. Zobaczycie wiele elementów, które nazywamy "ship porn", w przypadku których zadbaliśmy o najmniejsze detale i zawiłości; ożywiamy statek i sprawiamy, że sam w sobie jest postacią - i właśnie o to nam chodziło. Ludzie uwielbiali Kawkę z AC IV: Black Flag. Chcieliśmy, by mieli własną wersję Kawki, poczuli więzi ze statkiem i inwestowali w jego personalizację.
Farren wyjaśnił również, jaką filozofią kieruje się zespół, jeśli chodzi o mikrotransakcje, podkreślając, że gra zdecydowanie nie ma być tytułem pay-to-win, choć pojawią się w niej skrzynki ze skarbami:
- Chcemy zapewnić graczom dostęp do elementów, które chcieliby mieć, a jednocześnie nie czuli, że muszą zapłacić, by coś zdobyć. Planujemy wydarzenia na żywo, wydarzenia sezonowe - podczas sezonów będzie można rywalizować z innymi, by spróbować zdobyć najwyższe miejsca w rankingach i znaleźć się na szczycie. W ten sposób będzie można zdobywać elementy personalizacji, elementy kosmetyczne, wpływające na wygląd i dopasować grę do własnych upodobań. Jeśli ktoś zobaczy twój statek, powinien wiedzieć, że jesteś naprawdę dobry, albo że zainwestowałeś w kosmetyczne elementy.
Farren przyznał, że sam wydał setki dolarów w Overwatch i dobrze wie, że jest wielu ludzi, którzy podobnie jak on chętnie kupują kosmetyczne przedmioty.
W poprzednim wywiadzie o Skull & Bones dowiedzieliśmy się, że w grze nie będzie klasycznej kampania dla jednego gracza, a tryb single-player ma być wpleciony w tryb wieloosobowy.
Premiera Skull & Bones planowana jest na 2018 rok. Gra zmierza na PC, PS4 i Xboksa One.