Obsidian tworzy dużego RPG-a na silniku Unreal Engine

LM
2017/09/11 10:47
8
0

Wcześniejsze przecieki otrzymały potwierdzenie w formie oferty pracy dla doświadczonego artysty UI.

Obsidian tworzy dużego RPG-a na silniku Unreal Engine

Jeszcze w tamtym roku ujawniono, że studio Obsidian Entertainment pracuje nad tajnym projektem. Do tej pory wiedzieliśmy jedynie, że gra wykorzysta silnik Unreal Engine 4, a na czele zespołu staną Tim Cain i Leonard Boyarsky. Wprawdzie niespełna dwa tygodnie temu Feargus Urquhart dał do zrozumienia, że Pillars of Eternity II: Deadifre nie jest największym z projektów studia, ale do samej gry się nie odniósł. Tymczasem na oficjalnej stronie Obsidianu pojawiło się interesujące ogłoszenie o pracę. Poszukiwany jest starszy artysta UI, który zaprojektuje i stworzy interfejs użytkownika w nowej grze RPG na kilka platform. Wymagana jest m.in. dobra znajomość silnika Unreal i doświadczenie przy produkcjach AAA. Warto podkreślić, że zgodnie z ogłoszeniem nad UI będzie czuwać zespół, więc bez wątpienia ekipa odpowiedzialna za całą produkcję musi być spora.

GramTV przedstawia:

Wprawdzie Feargus Urquhart przyznał, że nowa gra nie jest powiązana z uniwersum Fallouta, ale jednocześnie zdradził, że zagrał ponownie w New Vegas na potrzeby projektu. Co to może być? Podzielcie się swoimi typami w komentarzach.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
12/09/2017 13:15

Niedawno mówili o chęci stworzenia drugiej części Alpha Protocol. Jeśli to ma być ten duży RPG, to będę uradowany. /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

Usunięty
Usunięty
12/09/2017 13:05
Shu napisał:

Jeśli wykorzystują do gry Unreal 4, to podejrzewam że chcą zrobić coś ambitniejszego wizualnie niż izometryczny RPG. Ja ogólnie uważam, że powinniśmy wszyscy zostawić za sobą rzut izometryczny... To miało swój klimat, było fajne, a gry z takim widokiem były często genialne... ale teraz są znacznie lepsze rozwiązania i mimo, że takie Pillars of Eternity to bardzo dobra gra, to myślę, że lepiej by było skupić się na zrobieniu czegoś bardziej nowoczesnego. Idźmy z duchem czasu, a historię zostawmy w historii. 

Ale gry 2d też mogą być bardzo ładne np. Banner Saga, Ori and the Blind Forest, Hollow Knight, są ładniejsze od większości produkcji 3d. Tak na prawdę dopiero w ostatnich czasach gry w 3d wyglądają jakoś spójnie, wcześniej mało która posiadała coś takiego jak styl artystyczny, nawet mimo zaawansowanej technologii. Z drugiej strony zgadzam się, że PoE jest po prostu brzydkie i archaiczne, bo gra 2d może być mimo całej prostoty nowoczesna, a może być żerowaniem na sentymencie, spodowdowanym lenistwem i oszczędnością.

Usunięty
Usunięty
12/09/2017 12:54

PoE robili bo nie było ich stać na drogie produkcje, ale ta chęć stworzenia dużej gry była już od dawna sugerowana w wywiadach. Z drugiej strony dobrze, że biorą się za UE4, oznacza to dobrą optymalizację sprzętową a także zasobów produkcyjnych (nie będą żeźbili w drewnie aby np. wymusić na silniku jakiś jeden skrypt, który go przerasta, tak jak to jest w przypadku tego syfu od bethy).




Trwa Wczytywanie