TES V: Skyrim wkrótce z trybem Survival

Patryk Purczyński
2017/09/28 12:41

Już niebawem rozgrywka w The Elder Scrolls V: Skyrim nabierze nowego wymiaru. Wszystko dzięki trybowi przetrwania, przygotowywanemu przez Bethesdę.

TES V: Skyrim wkrótce z trybem Survival

Na początku października w The Elder Scrolls V: Skyrim pojawi się tryb Survival. Gracze będą musieli się w nim mierzyć z dodatkowymi trudnościami, jak głód i zmęczenie postaci, zimno, ciepło czy lodowata woda. Wyłączona zostanie szybka podróż, nie można liczyć na odnowienie się poziomu zdrowia, a żeby awansować na wyższy poziom trzeba się najpierw przespać. Znacznie zmniejszona została też masa przedmiotów, które może dźwigać bohater, a dodatkowo jest on narażony na choroby przenoszone przez resztę stworzeń zamieszkujących świat gry.

Kolejną nowością będą przypadłości, czyli konsekwencje nieodpowiedniego zadbania o swoją postać.

  • Osłabienie: Zmniejsza twoją skuteczność w posługiwaniu się bronią do walki wręcz oraz blokowaniu obrażeń tarczą.
  • Ogłupienie: Zmniejsza skuteczność wszystkich rzucanych przez ciebie zaklęć.
  • Odmrożenie: Zmniejsza twoją skuteczność w otwieraniu zamków, kradzieży kieszonkowej oraz obrażenia, jakie zadajesz za pomocą łuku.

GramTV przedstawia:

Chorób nie da się uleczyć za darmo w okolicznych kapliczkach (za wyjątkiem tych postawionych u siebie w domu) - najpierw trzeba złożyć ofiarę w złocie. Tryb przetrwania w The Elder Scrolls V: Skyrim można już testować na pecetach. Na Steamie pojawiła się bowiem aktualizacja Skyrim Special Edition 1.5, którą da się sprawdzić w wersji beta.

Komentarze
15
Avalon4
Gramowicz
09/10/2017 21:00

@ZubenPL

Albo się wygłupiasz, albo serio jesteś kompletnie nieświadomy tego, co mody zrobiły dla tej gry. Dzięki nim utrzymuje się ona na rynku od dnia premiery. Od tego czasu widziałem poprawki, drobne retekstury, nowe modele postaci i stworzeń tj. lorda wampirów, wilkołaków, nowe animacje walki, aż po nowe questy przedłużające grę o wiele godzin.

Co do samych bugów, twórcy są ich świadomi, ale to moderzy je poprawiają. Pozwolę sobie zakończyć moją wypowiedź obrazkiem ze studia Bethesdy:

https://images-cdn.9gag.com/photo/arRLW0p_700b.jpg

oraz losowym, z brzegu wziętym modem:

https://staticdelivery.nexusmods.com/images/110/3140055-1506907353.jpg

Usunięty
Usunięty
08/10/2017 16:38
11 minut temu, ZubenPL napisał:

Zbanowanego fanowskie moda w życiu nie widziałem /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> A co do bugów to skyrim jest grą niemal idealną w porównaniu z np z takim wiedźminem szczególnie poprzednimi częściami.

Niemal idealna? Ty chyba nie pamietasz ile na premiere ta gra miala bugów, juz pomijam fakt ze bez modów ta gra to dno. I trzeba przypomniec ze jest to gra "doswiadczonego" studia, w przeciwienstwie do CDP i ich pierwszych wiedzminów. O poprzednich czesciach i takim BUGGERfallu nawet nie wspominam, widac chlopaki z bethesdy bugi maja we krwi /uploads/emoticons/tongue.png" srcset="/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

ZubenPL
Gramowicz
08/10/2017 16:23
Dnia 2.10.2017 o 00:25, fenr1r napisał:

Chciałbym zaznaczyć, że piszesz o grze, która jest zbugowana, niedorobiona i niezbalansowana w praktycznie każdym aspekcie. Nie raz moderzy pokazali, że potrafią robić rzeczy o jakości nieosiągalnej dla Bethesdy. Granie w Skyrim bez modów, to zwyczajnie robienie sobie krzywdy.

Zbanowanego fanowskie moda w życiu nie widziałem /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> A co do bugów to skyrim jest grą niemal idealną w porównaniu z np z takim wiedźminem szczególnie poprzednimi częściami.




Trwa Wczytywanie