Pete Hines w kilku słowach o problemie, który, jak mówi, dotyka wiele firm.
Pete Hines w kilku słowach o problemie, który, jak mówi, dotyka wiele firm.
- Zdajemy sobie z tego sprawę, ale nie pozwolimy, aby oni określali to, co robimy.
Ostatecznie zamierzamy spróbować zrobić to, co uważamy za najlepsze dla gier, które robimy, bo to szczerze mówiąc jest wszystko, co mogę naprawdę kontrolować.
-Udałem się do Todda kilka lat temu i powiedziałem: "Wszyscy będą pytać nas o Elder Scrolls 6. Musisz mi pomóc, musisz mi pomóc wyjść i powiedzieć, jaka jest nasza ścieżka, a kiedy pojawi się Elder Scorlls 6, musisz spróbować sprostać wszystkim oczekiwaniom” - dodał.
Hines powiedział również, że zespoły deweloperów nie są jedynie automatami, w których wciska się przycisk, by dostać napój i nie chce kroczyć wciąż w przód i w tył. Chce, by jego zespół wciąż się rozwijał, a nie stał w miejscu. Twierdzi też, iż wiele firm ma ten problem i nie powinny one uwzględniać takich zachowań, a jedynie robić to, co najlepiej potrafią.