Od jutra będziemy mogli korzystać z modyfikacji tworzonych przez społeczność graczy skupioną wokół najnowszej produkcji studia Creative Assembly.
Od jutra będziemy mogli korzystać z modyfikacji tworzonych przez społeczność graczy skupioną wokół najnowszej produkcji studia Creative Assembly.
Studio Creative Assembly poinformowało na swoim Twitterze, że deweloperom udało się wyeliminować błędy związane z implementacją modyfikacji do najnowszej odsłony Total War – Warhammer II i już 5 października, czyli jutro, wszyscy zainteresowani będą mogli korzystać z fanowskich rozszerzeń. Total War: Warhammer II zadebiutowało w ubiegłym tygodniu i chociaż produkcja od początku miała oferować wsparcie dla modyfikacji, to okazało się, że wystąpiły problemy ze zgodnością plików. Wprawdzie istniała możliwość zainstalowania pojedynczych modyfikacji z poprzedniej odsłony cyklu, ale od jutra będzie to możliwe oficjalnie, bez żadnych ograniczeń i nieprawidłowości. Przypomnijmy, że do dzisiaj pierwszy Total War: Warhammer doczekał się prawie 4,5 tysiąca mniejszych i większych modów, więc pozostaje nam czekać, aż społeczność przeniesie najlepsze z nich na grunt nowej odsłony i stworzy kilka ciekawych pozycji bezpośrednio dla Total War: Warhammer II.
Produkcja studia Creative Assembly trafiła na rynek 28 września wyłącznie na PC i została bardzo dobrze przyjęta przez branżowe media, osiągając wynik 86 punktów w serwisie Metacritic dla 44 recenzentów. Jeśli wciąż rozważacie zakup Total War: Warhammer II, to koniecznie zapoznajcie się z naszą recenzją gry. Warto także rzucić okiem na opublikowaną na łamach gram.pl serię rozbudowanych poradników dla każdej z dostępnych w grze frakcji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!