Sprzedaż Hellblade: Senua's Sacrifice lepsza niż przewidywano

Małgorzata Trzyna
2017/10/29 14:55
5
0

Ninja Theory jest zadowolone, że zdecydowało się na samodzielne wydanie gry.

Sprzedaż Hellblade: Senua's Sacrifice lepsza niż przewidywano

Wydane w sierpniu Hellblade: Senua's Sacrifice okazało się jedną z najlepszych gier tego roku. Ninja Theory jest zadowolone z wyników sprzedaży i przewiduje, że w ciągu trzech miesięcy od premiery nie tylko zwrócą się koszty stworzenia gry, ale też zacznie ona przynosić pewne zyski - dzięki temu, że studio zdecydowało się nie skorzystać z pomocy wydawcy. Uprzednio zakładano, że koszty zwrócą się po sześciu-dziewięciu miesiącach.

GramTV przedstawia:

- Gra sprzedała się lepiej niż przewidywaliśmy. Samodzielne wydanie otwarło przed nami liczne możliwości, których jak dotąd nie mieliśmy - powiedział Tameem Antoniades, dyrektor kreatywny. - Wydawanie wysokobudżetowych gier wiąże się z pracą w pewnych cyklach, ale zdecydowanie nie służy średniej wielkości zespołom, takim jak nasz. Istnieje sporo możliwości, ale model AAA jest trudny, ryzykowny, nie mamy pełnej kontroli nad własną przyszłością. W ciągu minionych lat mnóstwo dobrych developerów znikło. Jedynym sposobem, by temu zapobiec, jest znalezienie innego rozwiązania. W naszym przypadku to zadziałało. (...) Istnieje realne niebezpieczeństwo utraty wspaniałych studiów w alarmującym tempie, choć tak być nie musi. Powodem jest to, że w cyfrowej erze nie wiemy, co się sprawdzi, a co nie.

Antoniades dodał, że zespół nie wiedział, czy Hellblade: Senua's Sacrifice okaże się sukcesem, gdyż jest to pewien eksperyment, który ciężko zaklasyfikować. Podkreślił jednak, że nie trzeba podążać utartymi ścieżkami, wystarczy skupić się na oferowanym doświadczeniu, a wszystko będzie działać. Ninja Theory zamierza przygotować specjalne dev diary, w którym podzieli się konkretnymi liczbami dotyczącymi sprzedaży i pokaże, jak wszystko zostało zrobione. W ten sposób chce zachęcić innych twórców, by mieli odwagę zaryzykować, pracując nad własnymi grami.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
30/10/2017 10:52

Gra niczego sobie. Pomysł super, wykonanie też. Gra krótka, a nawet mimo to bywa monotonnasystem walki fajny, ale same sekwencje w których walczymy ciągną się bez końca. Fabularnie gra jest niezbyt oczywista, dziwna i po prostu ciekawa. W grze było kilka ciekawych, oryginalnych fragmentów, ale spora część gry wydała mi się jak wspomniałem monotonna . gra takie dobre 7,5/10 jak dla mnie.

Usunięty
Usunięty
29/10/2017 20:14

Świetna gra, jedna z lepszych w tym roku. 

Renchar
Gramowicz
29/10/2017 19:34

Przy DMC też się cieszyli ze sprzedaży, a gra nie zaliczyła nawet minimalnej zakładanej przez Capcom. Jak widać jak gra u nich zaliczy te 500tyś sprzedanych kopi to już szaleją :D.

Nie powiem ogrywam ich gry, ale po ostatnich dwóch produkcjach ze słabym systemem walki i poziomem trudności dla trzy latków poczekam na więcej opinii graczy. Na razie wychodzi że wyciągnęli jakieś wnioski po ostatnich średniakach bo całkiem dobre komentarze ma ich nowa produkcja.

Jedyne słabe komentarze jakie widzę to od graczy Pcetowych. Problemy zapisu, czułość myszki i jakieś błędy. No bo jak żeby inaczej w tych czasach by na blaszaku coś dobrze chodziło.




Trwa Wczytywanie