Twórcy gry postanowili wykorzystać w grze teorię pewnego francuskiego naukowca. Okazała się trafna.
Twórcy gry postanowili wykorzystać w grze teorię pewnego francuskiego naukowca. Okazała się trafna.
Twórcy odpowiedzieli w komentarzach do posta na Twitterze, że jeszcze w trakcie produkcji stwierdzili, iż wezmą pod uwagę zdanie pewnego francuskiego naukowca. Jean-Pierre Houdin twierdził, że w Piramidzie Cheopsa muszą znajdować się dodatkowe korytarze ponad Wielka Galerią. Okazuje się, że się nie mylił.
Od dawna wierzymy, że teorie Jeana-Pierre'a Houdina na temat wewnętrznych ramp i obwodu królewskiego z dwoma przedpokojami w Wielkiej Piramidzie są prawdopodobnie najbardziej wiarygodne, dlatego zdecydowaliśmy się je użyć w grze.
Obstawialiśmy, że te tajne lokalizacje wewnątrz Wielkiej Piramidy zostaną prawdopodobnie odkryte w najbliższej przyszłości, więc chcieliśmy umożliwić graczom odwiedzenie ich z wyprzedzeniem.
Warto wspomnieć, że Jean-Pierre Houdin współpracował z Ubisoftem jako konsultant podczas tworzenia gry. Już od wielu lat twierdzi on, iż starożytni budowniczy budowali Piramidę Cheopsa od środka, nie zaś z wykorzystaniem podłużnej rampy. Jego teorie mogą wkrótce zostać potwierdzone.