Celem Interior Night jest tworzenie gier dla ludzi, którzy kochają takie seriale, jak Breaking Bad czy Fargo.
Celem Interior Night jest tworzenie gier dla ludzi, którzy kochają takie seriale, jak Breaking Bad czy Fargo.
Fani Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze mają powód do radości: twórcy, którzy pracowali nad tymi tytułami, założyli nowe studio w Londynie, Interior Night. Na jego czele stanęła Caroline Marchal, dyrektor kreatywny, która uprzednio pracowała jako projektant w Quantic Dream.
Celem zespołu jest przygotowywanie innowacyjnych gier skupiających się na fabule, w szczególności adresowanych do fanów seriali typu Breaking Bad czy Fargo, którzy nie grają zbyt wiele.
- Uważamy, że możemy zaoferować widzom gry opierające się na uproszczonych mechanikach, z bardzo przystępnymi, prostymi interakcjami, skupić się przede wszystkim na fabule i bohaterach - czyli elementach, w których przodują seriale TV. Bardzo chciałam zbadać nowe terytoria w gatunku gier, których osią jest fabuła. Chciałam też pracować w mniejszym zespole, nad projektami nie wymagającymi ogromnej ilości czasu - gry wysokobudżetowe są świetne, ale praca nad nimi jest wyczerpująca - podkreśliła Marchal.
W przyszłym roku liczba pracowników Interior Night ma wzrosnąć do ok. 20.
Studio skupi się przede wszystkim na grach na PC i konsole, ale ma też pewne plany związane z urządzeniami mobilnymi.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!