Sledgehammer Games chciało zrobić sequel Advanced Warfare

LM
2017/11/09 17:45
1
0

Decyzję o produkcji Call of Duty: WWII podjęło Activision.

Sledgehammer Games chciało zrobić sequel Advanced Warfare

Nie da się ukryć, że najnowsza odsłona serii Call of Duty – WWII – okazała się sukcesem. Świadczą o tym nie tylko opinie branżowych krytyków, ale też konkretne wyniki sprzedaży. Okazuje się, że gdyby nie decyzje podjęte przez wydawcę, seria mogłaby jeszcze poczekać z powrotem do swoich korzeni. W wywiadzie dla magazynu Newsweek szef Activision – Eric Hirshberg – zdradził, że studio Sledgehammer Games było zdecydowane na rozpoczęcie produkcji sequelu wydanej w 2014 roku gry Call of Duty: Advanced Warfare. Ujawnił przy tym, że Activision nie miało wątpliwości, że jeśli seria ma powrócić do drugowojennej tematyki, to ekipa pod przewodnictwem Glena Schofielda doskonale poradzi sobie z tym zadaniem. Dodał, że włodarze firmy nie mają złudzeń, że CoD: WWII okazało się strzałem w dziesiątkę, czego niestety nie można powiedzieć o wydanym w listopadzie ubiegłego roku Call of Duty: Infinite Warfare.

Cóż, mierząc się z ogromem krytyki, trudno wyciągnąć inne wnioski. Zgodnie z harmonogramem serii kolejna odsłona cyklu zostanie wyprodukowana przez studio Treyarch, którego ostatnim dziełem jest Call of Duty: Black Ops III. Call of Duty: WWII zadebiutowało 3 listopada na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
10/11/2017 00:37

Nic by to nie pomogło, bo nawet nie radzą sobie z takim crapem jak cod, całe to studio powinno zostać zwolnione. AW było najsłabszym codem z "obecnej generacji" (ja wiem, że śmiesznie to brzmi, bo konsole w mocy odstają od pctów dobre kilka lat, a cod to już w ogóle poziom ps2), a teraz AW został zdetronizowany przez potwora jakim jest WW2.

A propos czy to nie jest tragi-komiczne, że np. taki wiedźmin 3 powstaje 3,5 roku i wychodzi ambitna gra na 100 godzin, na nowoczesnym silniku, która praktycznie o półkę jakościową przeskakuje poprzednika, a takie cepy od coda po 3 latach wypuszczają niedorobionego gniota na 5 godzin grania w nudną kampanię, a jeszcze od 20 lat robią wszystko na tym samym silniku?

Gdyby SH poszli do odstrzału, treyarch zrobiłby historycznego coda (bo historyczne robili lepsze, a z futurystycznymi sobie nie radzili), a IW było kontynuowane, to może coś, cokolwiek, by z tej marki jeszcze było, no ale oczywiście decyduje sprzedaż, a silnika też nie zmienią no bo po co jak się sprzedaje...