Nie wiadomo, czy mikropłatności powrócą do gry.
Nie wiadomo, czy mikropłatności powrócą do gry.
– Z czasem omówimy w jaki sposób chcemy wprowadzić ponownie mikrotransakcje do gry i w jakiej formie to zrobimy, czy też w ogóle je ominiemy.
Jorgensen wspomniał następnie, że debiut gry był "świetnym doświadczeniem" dla Elektroników. Według niego ludzie wciąż "uwielbiają grać w tę grę". Jak twierdzi, sprzedaż tego tytułu utrzyma się na wysokim poziomie zarówno w święta, jak i w przyszłym roku.
Jorgensen twierdzi też, iż Star Wars Battlefront II ma dużą wartość dla graczy. Skąd taki wniosek? Blake powiedział, że użytkownik płaci 60 dolarów za grę, ale otrzymuje za nią ponad 3000 godzin rozgrywki, więc to duża zawartość za taką cenę. Jorgensen stwierdził również, że graczowi nie przeszkadza, kiedy może zapłacić więcej w grze, ponieważ to „zwiększa podekscytowanie i frajdę”. Właśnie dlatego EA chce dać konsumentom "to, czego naprawdę chcą, a nawet więcej" zamiast tworzyć kolejne tytuły. Ludzie grają w mniejszą liczbę gier, ale za to spędzają w nich więcej czasu.