Mod do No Man's Sky sprawia, że gra przypomina wersję prezentowaną na E3 2014

Małgorzata Trzyna
2017/12/25 08:30

Modder RayRoD TV poświęcił na przygotowanie moda 5 tysięcy godzin.

W No Man's Sky, które ukazało się w ubiegłym roku, brakowało licznych elementów prezentowanych na targach E3 2014. Jeden z modderów - RayRoD TV - postanowił więc wziąć sprawy w swoje ręce i dokonać w grze licznych zmian. Na dopracowanie projektu poświęcił on 5000 godzin, ulepszając grę pod względem wizualnym, dodając brakujące funkcje czy przygotowując ponad 2000 proceduralnych biomów.

GramTV przedstawia:

Pokazywane na E3 biomy zostały odtworzone, dodano szereg innych biomów, dokonano szeregu zmian w ekosystemach, budowie terenu, dodano bardziej intensywne i dynamiczne warunki pogodowe i burze, poszerzono też paletę kolorów.

Screeny prezentujące mod znajdziecie poniżej. Samą modyfikację można natomiast pobrać stąd.

Mod do No Man's Sky sprawia, że gra przypomina wersję prezentowaną na E3 2014

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
26/12/2017 11:58
TigerXP napisał:

Dalej wyglada słabo. Kojarzy mi sie z World of Warcraft... tak gdzies z 2010 roku.

Cóż. Robota jednego człowieka pracujacego 1,5 roku. Porównaj o z tym co całe zespoły przez rok do trzech.

Usunięty
Usunięty
26/12/2017 11:58
TigerXP napisał:

Dalej wyglada słabo. Kojarzy mi sie z World of Warcraft... tak gdzies z 2010 roku.

Cóż. Robota jednego człowieka pracujacego 1,5 roku. Porównaj o z tym co całe zespoły przez rok do trzech.

Usunięty
Usunięty
26/12/2017 11:56
Valygar92 napisał:

Te 5000 godzin wydaje mi się dziwne, gra miała swoją premierę 500 dni temu około, czyli modder musiałby spędzać codziennie od półtora roku prawie pół dnia tylko modując NMS, ja wiem, że są tacy fanatycy, ale gdzie czas na potrzeby biologiczne oraz grę (bo raczej musiał grać w NMS skoro jest takim fanem)?

Nom. 5000 godizn to ponad pół roku łącznego czasu pracy. Gra ma 1,5 roku. To wychodzi 8 godizn dziennie.




Trwa Wczytywanie