Microsoft obwinia Valve za brak Age of Empires: Definitive Edition na Steam

LM
2018/01/28 14:14

Tytuł zadebiutuje 20 lutego na PC.

Microsoft obwinia Valve za brak Age of Empires: Definitive Edition na Steam

Zapowiedziany podczas ubiegłorocznych targów E3 w Los Angeles remake kultowego RTS-a z 1997 roku – Age of Empires: Definitive Edition – zadebiutuje na komputerach osobistych już 20 lutego. Wprawdzie do premiery pozostało już niewiele czasu, ale wśród fanów serii słychać głosy niezadowolenia, które spowodowane są okrojeniem dystrybucji tytułu do niezbyt popularnej wśród pecetowców platformy Windows Store. Okazuje się, że zdaniem Microsoftu, winę za taki stan rzeczy ponosi firma Valve – w wywiadzie dla seriwsu GameStar Jörg Neumann zapewnił, że Microsoft stara się umożliwić wspólną grę wszystkim zainteresowanym, co nie byłoby możliwe, gdyby gracze korzystali jednocześnie z usług Xbox Live i serwerów Steam. Przyznał, że ograniczenie dostępności Age of Empires: Definitive Edition do Windows Sore wynika bezpośrednio z tego, że Steam nie wspiera usług sieciowych Microsoftu, za co oczywiście obwinił firmę Valve.

GramTV przedstawia:

Cóż, przytoczone argumenty mogłyby być przekonujące, gdyby nie to, że jeszcze w tamtym roku możliwość zabawy cross-play pomiędzy Xbox Live i Steam otrzymała gra Killer Instinct, której wydawcą jest Microsoft. Wygląda na to, że gigant z Redmond stara się raczej podbić popularność własnej platformy, niż boryka się z ograniczeniami technicznymi. Dajcie znać, co o tym sądzicie.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
29/01/2018 22:39
13 godzin temu, MisioKGB napisał:

Nie trzeba nikomu mówić, że Windows Store to jest padaka od samego początku, garstka gier za duże pieniądze, a sprzedawanie Horizona za 220 zł, bo można też na X padle pograć jest absurdem stojącym na równi z rozłożeniem namiotów przed iStore w Chicago dzień przed premierą kolejnego iPhone'a. Tyle hajsu za grę z 2016? Tylko dlatego jeszcze nie grałem, barany łase na hajs.

Ta a pamiętasz jak wydali Age of Empires 2 HD na steam to sami twórcy remastera przyznali, że gra o wiele więcej sprzedała się na steam niż na badziewiu Microsoftu. I jeśli pamięć mnie nie myli na mowa była o tym jak to na 1.000 kopii na windows store przepadało 20.000 kopii na steam.

MisioKGB
Gramowicz
29/01/2018 08:41

Nie trzeba nikomu mówić, że Windows Store to jest padaka od samego początku, garstka gier za duże pieniądze, a sprzedawanie Horizona za 220 zł, bo można też na X padle pograć jest absurdem stojącym na równi z rozłożeniem namiotów przed iStore w Chicago dzień przed premierą kolejnego iPhone'a. Tyle hajsu za grę z 2016? Tylko dlatego jeszcze nie grałem, barany łase na hajs.

Karfein
Gramowicz
28/01/2018 22:18

Miałem wytknąć literówkę Windows Sore - ale w tym przypadku to nawet genialnie pasuje. Proszę, nie poprawiajcie tego :D




Trwa Wczytywanie