4A Games było zmęczone liniowością poprzednich gier, ale w pełni otwarty świat nie pasował do serii.
4A Games było zmęczone liniowością poprzednich gier, ale w pełni otwarty świat nie pasował do serii.
Niedawno pisaliśmy, że w Metro: Exodus nie znajdziemy typowego, otwartego świata. Zamiast niego otrzymamy spore obszary do swobodnej eksploracji, do których nie będziemy mogli wrócić, jeśli ruszymy naprzód. 4A Games postanowiło wyjaśnić, dlaczego zaprojektowano grę w taki sposób.
Twórcy byli już zmęczeni liniowością poprzednich odsłon i pierwotnie chcieli, by Metro: Exodus było w pełni grą w otwartym świecie. Jednakże pierwsze projekty poziomów zdawały się zupełnie nie pasować - miało się wrażenie, że to nie jest już Metro. 4A Games zdecydowało się więc na kompromis i połączenie otwartych obszarów z liniowymi postępami. W czasie zabawy będziemy jeździć pociągami do różnych miejsc w Rosji.
- Ciężko było znaleźć równowagę, ale sądzę, że się udało - powiedział dyrektor kreatywny, Andrew Prokhorov, żartując, że Metro i STALKER zostali przyjaciółmi.
Premiera Metro: Exodus planowana jest na 2018 rok. Gra zmierza na PC, PS4 i Xboksa One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!