Activision zdaje sobie sprawę z popularności PUBG i Fortnite: Battle Royale.
Activision zdaje sobie sprawę z popularności PUBG i Fortnite: Battle Royale.
Firma inwestycyjna twierdzi, że Activision doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób inni wydawcy gier skorzystali ostatnio z wydawania tytułów z popularnego gatunku – powiedział Dow Jones Newswires.
Zarząd firmy miał również przypomnieć inwestorom, że firma szybciej niż oni podąża za panującymi trendami. Może to oznaczać, iż po prostu Activision odgryzł się na pytania inwestorów stwierdzając, że to profesjonalna firma i wie, jakie aktualnie gry są na fali. Może być jednak i tak, iż twórcy planują wdrożenie nowego trybu battle royale do swoich kolejnych tytułów. Nie wiadomo jednak, czy miałby on pojawić się już w zapowiadanym ostatnio Call of Duty: Black Ops 4. Aktualnie są to jedynie spekulacje. Activision zapowiedziało jednak, że mają być to trzy najlepsze lata dla serii.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!