Nowe wideo z God of War pokazuje, w jaki sposób zaprojektowano Atreusa

Małgorzata Trzyna
2018/03/31 16:08
0
0

Kratos zdecydowanie nie potrzebuje pomocy w walce, ale jego syn będzie użyteczny.

Sony Interactive Entertainment udostępniło kolejny materiał wideo z God of War, poświęcony Atreusowi. Całość opatrzona jest komentarzem Jeeta Shroffa, odpowiedzialnego za stronę techniczną rozgrywki. Z filmu dowiadujemy się, że Kratos nie potrzebuje pomocy w walce, toteż dla zespołu stworzenie Atreusa, który będzie wydawał się użyteczny i nie będzie traktowany jako ktoś, kto tylko plącze się pod nogami, stanowiło pewne wyzwanie. Z tego właśnie powodu gracze będą mogli aktywować jego umiejętności osobnym przyciskiem i np. ogłuszać wrogów, w zależności od własnego stylu rozgrywki.

Dowiedzieliśmy się także, że świat gry nie ma otwartej konstrukcji, ale poszczególne lokacje będą ogromne i każdej z nich będziemy mogli swobodnie się poruszać, wykonując zadania główne i poboczne. Twórcy dołożyli starań, by poboczne zadania nie odbiegały jakością od wątku głównego. Co ciekawe, podczas projektowania świata zespół inspirował się Bloodborne od japońskiego From Software.

GramTV przedstawia:

W sieci pojawił się także film prezentujący topór Lewiatan, czyli podstawową broń Kratosa, którym można rzucać i przyciągać do siebie po naciśnięciu odpowiedniego przycisku.

Zapraszamy także do obejrzenia filmów prezentujących tło fabularne, "Jak walczyć niczym Kratos" czy wideo tłumaczącego, jak dobrze zaprojektować towarzysza.

God of War ukaże się 20 kwietnia wyłącznie na PS4.

Nowe wideo z God of War pokazuje, w jaki sposób zaprojektowano Atreusa

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!