Już jutro Rocket League na Switcha stanie się ładniejszy

Katarzyna Dąbkowska
2018/04/02 11:22
0
0

Wszyscy wiemy, że grafika się nie liczy, no ale…

Już jutro Rocket League na Switcha stanie się ładniejszy

Stworzony przez Panic Button port Rocket League na Switcha działał rewelacyjnie, utrzymując praktycznie cały czas stałe 60 klatek na sekundę, jednak wielu użytkownikom doskwierała niska rozdzielczość w jakiej ta gra działała. Jutro ma się to trochę poprawić.

Dla przypomnienia: Rocket League na Switchu celowało w rozdzielczość 576p w trybie przenośnym i 720p w trybie telewizyjnym, utrzymując przy tym stałe 60 fpsów. Gra została pozbawiona również wielu efektów graficznych, które znaliśmy z wersji PC czy PS4, no ale wciąż, działała super płynnie. Wraz z jutrzejszą aktualizacją ma się to nie tylko poprawić, ale i będziemy mogli zdecydować co jest dla nas ważniejsze - grafika czy płynność.

Tournaments Update, bo tak się nazywa aktualizacja wprowadzi następujące zmiany:

  • tryb przenośny - rozdzielczość dynamiczna, maksymalnie 1280x720 (poprzednio 1024x576)
  • tryb TV - rozdzielczość dynamiczna, maksymalnie 1664x936 (poprzednio 1280x720)

Dodatkowo będziemy mogli w ustawieniach ustawić tryb „Quality”, który obniży liczbę klatek na sekundę z 60 do 30, ale doda takie efekty jak flary, lepsze oświetlenie, lepsze cienie czy głębię ostrości oraz podniesie rozdzielczość w jakiej będzie działała gra:

  • tryb przenośny - stałe 1280x720, bez skalowania rozdzielczości
  • tryb TV - stałe 1920x1080, bez skalowania rozdzielczości

GramTV przedstawia:

Dodatkowo aktualizacja doda obsługę nagrywania rozgrywki. Po wykonaniu świetnej akcji wystarczy przytrzymać dłużej przycisk do robienia zrzutów ekranu i w pamięci naszej konsoli pojawi się klip wideo z ostatnimi 30 sekundami rozgrywki. Aktualizacja jest oczywiście darmowa.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!