Koniec przerwy w pracach nad grą.
Koniec przerwy w pracach nad grą.
Prace nad odświeżoną wersją gry System Shock trwają już od dawna. Nie tak dawno pojawiły się informacje o tym, że produkcja pojawi się dopiero w okolicach 2020 roku. Nic dziwnego – twórcy postanowili zawiesić prace nad grą, ponieważ, jak stwierdzili, muszą ponownie przemyśleć cały jej koncept. Okazuje się, że w końcu doszli do porozumienia, bo właśnie ogłosili, iż wracają do pierwotnych założeń.
Zdecydowana większość z was zgadza się, że robimy to, co trzeba, a to, czego chcemy, to gra o wysokiej jakości, która ściśle wiąże się z wizją oryginalnego System Shock, a nie z reinterpretacją, do której poprzednio zmierzaliśmy. Mieliśmy krótką przerwę w pracach i potrzebowaliśmy czasu, aby podjąć trudne decyzje, w tym pożegnać się z niektórymi programistami, których poznaliście w przeszłości. Pozostaje nam skoncentrowany na projekcie zespół składający się z oryginalnych programistów, którzy pracowali nad demo na silniku Unity – można przeczytać na w oświadczeniu na Kickstarterze.
Aktualnie nie wiadomo, na jakim etapie są prace nad nową wersją System Shocka. Jeśli mieć jednak na uwadze słowa twórców, daty premiery raczej szybko się nie doczekamy.