Tytuł zadebiutuje na PC 8 maja, a później ukaże się także na konsolach.
Tytuł zadebiutuje na PC 8 maja, a później ukaże się także na konsolach.
Wprawdzie najnowsza produkcja studia Obsidian Entertainment – Pillars of Eternity II: Deadfire – zadebiutuje na komputerach osobistych dopiero 8 maja, ale deweloperzy postanowili już teraz wprowadzić nas w szczegóły zawartości, którą mają zamiar udostępnić po premierze RPG-a w formie płatnych DLC. Twórcy ujawnili garść konkretów zwiazanych z trzema pakietami dodatkowej zawartości, a zanim do nich przejdziemy, warto przypomnieć, że gra poza PC zmierza także na konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.
Pierwszym DLC będzie Beast Of Winter. Pakiet zadebiutuje w lipcu, wprowadzając do gry sekretną frakcję kultystów, której tajemnice przeniosą nas do nowych lokacji i powiązanych z nimi wątków fabularnych. We wrześniu na serwery trafi drugie DLC – Seeker, Slayer, Survivor. Pakiet zaoferuje zupełnie nową cześć świata, gdzie udamy się w poszukiwaniu starożytnego reliktu. Oczekujące tam na nas wyzwania przetestują nie tylko sprawność bojową naszej drużyny, ale też nasze zdolności przywódcze. Ostatnie z pakietu zapowiedzianych DLC The Forgotten Sanctum ukaże się w listopadzie. W wykreowanej na jego potrzeby historii na próbę zostanie wystawiona nasza moralność – w obliczu wielkiego odkrycia będziemy mogli poprzeć lub zdradzić czarnoksiężników z Eory, a konsekwencje naszych wyborów rozciągną się daleko poza archipelag Deadfire.
Oczywiście wraz ze zbliżającą się premierą pakietów twórcy z pewnością podzielą się dodatkowymi szczegółami każdego z nich. DLC wliczone są w cenę Pillars of Eternity II: Deadfire w edycji Obsidian, a wkrótce pojawi się także możliwość zakupu przepustki sezonowej, która zagwarantuje dostęp do ich zawartości. Poszczególne pakiety będziemy mogli nabyć osobno po 10 dolarów (ok. 35 złotych) za sztukę.