Prezentacja Bethesdy na E3 2018 może być najdłuższą w historii

Małgorzata Trzyna
2018/05/11 14:05
4
0

Bethesda Softworks przygotowała także obrazek-teaser, wskazujący na zapowiedź 14 maja.

Prezentacja Bethesdy na E3 2018 może być najdłuższą w historii

E3 zbliża się wielkimi krokami. Bethesda Softworks zapowiada, że "w tym roku ma mnóstwo do pokazania" i że "prezentacja na E3 może być najdłuższa w historii firmy", a na pewno będzie bardzo upakowana. Można spekulować, co takiego zobaczymy podczas prezentacji. Ostatnimi czasy studio nie próżnowało, wydając nowe odsłony serii Fallout, Dishonored, Wolfenstein czy The Evil Within. Być może doczekamy się zapowiedzi nowej gry The Elder Scrolls i - na co wskazują ostatnie plotki - Rage 2.

GramTV przedstawia:

To nie koniec wieści. Na Twitterze studio zamieściło obrazek z londyńskim Big Benem, upaćkanym na różowo. Wskazówki zegara ustawione są na godzinie 5:14, co może oznaczać datę 14 maja. Niewykluczone, że w tym właśnie dniu zostanie zapowiedziane coś ciekawego, jeszcze przed E3. Prawdopodobnie będzie to Rage 2, na co wskazuje kolejny Tweet.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
21/05/2018 20:44
Dnia 13.05.2018 o 18:17, Oxygar napisał:

Nie wiem, niech Bethesda przejdzie na jakiś bardziej elastyczny silnik. To jest już tak drętwe.. Bardziej niż Gothic. 

No to zapewne ucieszy cię fakt, że taki RAGE 2 nie będzie hulał na ID Tech 6 tylko na Apex Engine od Avalanche studios. Czyli najnowszej wersji silnika odpowiedzialnego za Mad Max oraz Just Cause 3. Bądźmy szczerzy jeśli chodzi o gry z otwartym światem to Bethseda nie ma ekipy zdolnej do stworzenia silnika który by tego pociągnął. ID tech nigddy nie słynął z takich gier, a Gamebryo/Creation Engine to już antyk.

Usunięty
Usunięty
13/05/2018 18:17

Czekam na TES. Ale tylko jeśli w końcu w stosunku do poprzednich części będzie przełomowa. Zróbcie w końcu głos bohaterowi, dodajcie nogi, poprawcie animacje, zaprogramujcie npców tak by nadawali wiarygodności i klimatu grze. I zadania dla gildii. Lepiej gdyby zostanie mistrzem takiej szkoły magii dawało jakieś profity albo zostało wycofane. Żadnych korzyści z posiadania tak wysokiej pozycji. 

Nie wiem, niech Bethesda przejdzie na jakiś bardziej elastyczny silnik. To jest już tak drętwe.. Bardziej niż Gothic. 

W skyrima grałem jakieś 200 godzin, dlatego mam dość. W obliviona grałem bardzo dawno, na ustawieniach tak niskich, że musiałem je obniżyć w plikach gry. W Morrowinda niestety nie grałem. Ale te wspomniane 200 godzin to już za dużo, bym miał grać w coś podobnego do Skyrima. Dlatego mam nadzieję, że kolejna odsłona będzie innowacyjna. Chociaż w stopniu, który zachęci do gry i samo granie usatysfakcjonuje. 

Usunięty
Usunięty
11/05/2018 22:00

Tylko, żeby bugów nie mieli. Robisz oficjalną prezentację TESa, a tu świat gry zaczyna sie rozwalać :)




Trwa Wczytywanie