Twórcy zamierzają iść pod prąd, nie celują w komercyjny sukces.
Twórcy zamierzają iść pod prąd, nie celują w komercyjny sukces.
Autorzy Twin Soul często są pytani o sposób, w jaki zamierzają straszyć graczy. Zamiast podać krótką odpowiedź, zdecydowali się napisać artykuł i opowiedzieć o klimacie gry i kooperacji.
Twin Soul to horror, którego akcja toczy się w odległym, odosobnionym miasteczku w którymś ze wschodnioeuropejskich krajów. Dwójka graczy musi połączyć siły i stawić czoła przerażającym stworzeniom oraz rozwiązywać skomplikowane zagadki. W grze poruszono szereg problemów społecznych, wyrażono je przez odpowiednie przedstawienie potworów, otoczenia i bohaterów. Twórcy stawiają na fotorealizm i klimat - wnętrza budynków, dźwięki na ulicach, zbyt głośno grający telewizor u sąsiadów i inne detale mają przywodzić na myśl wspomnienia z dzieciństwa. Podczas rozgrywki będziemy wykonywać prozaiczne czynności: robić kanapki albo wynosić śmieci. W ten sposób twórcy uwypuklają kontrast między codziennym życiem a coraz dziwniejszymi wydarzeniami.
W grze nacisk na kooperację będzie dużo silniejszy niż w innych tytułach. Bez pomocy towarzysza się nie obejdziemy - tylko razem zdołamy przetrwać, rozwiązywać zagadki i iść naprzód. Większość przeciwników da się pokonać tylko w dwójkę. Zaufanie do partnera będzie zatem kluczowe.
Data premiery Twin Soul nie została jeszcze ustalona. Gra zmierza na PC, Linux, Mac, PS4 i Xboksa One. Obecnie ekipa pracuje nad demem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!