Fallout 76 oficjalnie zapowiedziany

Katarzyna Dąbkowska
2018/05/30 16:28

Chwilowo Bethesda podaje szczątkowe informacje, więcej mamy dowiedzieć się już niedługo.

Fallout 76 oficjalnie zapowiedziany

Bethesda już od wczoraj nęci nas nową zapowiedzią. Do tej pory jednak nie wiedzieliśmy do końca, czy będzie to nowa gra, czy może odświeżona wersja którejś z produkcji już istniejących na rynku. Teraz firma podała oficjalnie do wiadomości, że będzie to nowa gra z serii. Fallout 76, bo taki ma mieć tytuł wspomniana produkcja, pojawi się na tegorocznych targach w Stanach Zjednoczonych.

Tytułowa krypta z numerem 76 została już wcześniej wspomniana w grach jako krypta kontrolna, ale do tej pory nie była w nich pokazywana. Krypta mieści łącznie 500 ludzi, ale nie powinna zostać objęta eksperymentami, które pojawiały się w innych częściach.

GramTV przedstawia:

Nie wiadomo również, gdzie kryje się wspomniana krypta. Możliwe, że wskazówkę daje nam tutaj muzyka do zwiastuna. "Take Me Home Country Roads" zawiera frazę "West Virginia", czyli Wirginia Zachodnia. Więcej o grze dowiemy się z pewnością podczas wspomnianych targów.

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
01/06/2018 12:36
39 minut temu, TigerXP napisał:

Cała nasza rozmowa tyczy się grafiki i to grafikę oceniam, nie grę.

Rozmowa tyczyła się silnika, co jakoś zeszło tylko na grafikę, czyli render, który jest kawałkiem silnika i jeżeli mają to dobrze odseparowane to wymiana nie jest problemem. Same trzewia silnika, jak zarządzanie bytami, ECS i relacje, obsługa assetów, dźwięków i cała masa innych rzeczy - jaki jest sens żeby to pisali na nowo? Algorytmy za tym stojące nie zmieniły się od 30 lat jak nie więcej i się nie zmienią. A do tego przeogromne wsparcie dla modów, mało która gra takie zapewnia. Zawsze przy pisaniu od nowa pojawiają się błędy, które już były wcześniej rozwiązane (znam to z autopsji). Nie ma żadnego logicznego powodu, aby to robić. A na pewno nie po to, aby dogodzić zacietrzewionym umysłom, że nowy silnik to panaceum na wszystkie bolączki graficzne. To jest bardzo płytkie myślenie.

Idąc tym tokiem myślenia to: Unity jest przestarzałe! Wyszło 12 lat temu, żadnej gry się na tym zrobić nie da hurr durrr! Unreal Engine jeszcze bardziej! Ten silnik ma 20 lat. W ogóle co to za szmelc! Przestarzała grafika! Wywalić, skasować, napisać od nowa!

 

Usunięty
Usunięty
01/06/2018 11:23
3 minuty temu, GThor napisał:

Dla Ciebie gra w którą nie grałeś jest brzydka i słaba graficznie. Ok. Dla mnie bardziej słabe są te drzewa niż grafika w F4. Chyba mam do tego prawo, żeby tak uważać? A jeżeli Ty osądzasz grę po grafice, to cóż...

Ty widzę też masz problemy z rozumieniem tekstu czytanego. Cała nasza rozmowa tyczy się grafiki i to grafikę oceniam, nie grę. Która swoja drogą ssie, ale to temat na inną rozmowę /emoticons/tongue.png" srcset="/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> 

 

 

Usunięty
Usunięty
01/06/2018 11:15
31 minut temu, TigerXP napisał:

Wg Ciebie F4 wygląda ładnie. Z kolei W3 już nie i żeby to udowodnić wrzuciłeś filmik prawdziwej natury nagrany w 4k? Czy Ty jesteś poważny? /emoticons/smile.png" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> 

Jeny człowieku, czy Ty w ogóle czytasz ze zrozumieniem co ja piszę, czy po prostu prowadzisz krucjatę bo śmiałem powiedzieć coś złego nie "idealnego" Wiedźmina? Po raz drugi: NIGDZIE NIE NAPISAŁEM, ŻE FALLOUT 4 JEST ŁADNY, A WIEDŹMIN 3 NIE. Napisałem tylko, że wolę okazjonalnie obiekty lowpoly/lowres niż np. te drzewa w Wiedźminie i pokazałem konkretnie o co mi chodzi, wrzuciłem filmiki żeby były dowodem wizualnym odnośnie tego co piszę. Drzewa się po prostu tak nie zachowują jak w Wiedźminie 3, oddziaływanie wiatru jest wręcz karykaturalne co burzy mi immersję bardziej niż owa brzydota Fallouta 4.

Dla Ciebie gra w którą nie grałeś jest brzydka i słaba graficznie. Ok. Dla mnie bardziej słabe są te drzewa niż grafika w F4. Chyba mam do tego prawo, żeby tak uważać? A jeżeli Ty osądzasz grę po grafice, to cóż...




Trwa Wczytywanie