- struktura gry oparta jest na zasadzie "nasz świat, moja opowieść"
- obecnie nie ma w planach kanapowej kooperacji
- w grze pojawią się kluczowe postacie niezależne (NPC), z którymi użytkownicy wchodzą w interakcje
- świat będzie się zmieniał w zależności od podjętych przez gracza decyzji
- w dniu premiery Anthem tryb PvP nie będzie dostępny; obecnie nie ma go w planach, ale BioWare niczego nie wyklucza
- na tym etapie rozgrywka cross-platformowa jest niemożliwa
- misje fabularne można rozgrywać w gronie 1-4 osób
- tryb kooperacji będzie obsługiwał zarówno system zaproszeń, jak i matchmaking
- zdrowie nie będzie się regenerowało automatycznie, tylko dzięki znalezionym ulepszeniom
- w grze pojawi się crafting, ale BioWare na razie nie chce ujawniać szczegółów
- jeśli któryś z kompanów zginie, powróci do rozgrywki dzięki wskrzeszeniu
- Anthem wymaga nieustannego połączenia z siecią, ponieważ nawet w rozgrywce solo gra używa serwerów dedykowanych. Wspólny świat determinuje konieczność stałego połączenia
- wszystkie cztery Javeliny (The Ranger, Colossus, Storm i Interceptor) będą dostępne na premierę, ale rozgrywkę można zacząć wyłącznie pierwszym z nich
Prezentacja Anthem na EA Play, choć obszerna, nie wyczerpała tematu. Wiele kwestii już po pokazie na Twitterze wyjaśniał Mark Darrah.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!