Reżyser i producent Ghost of Tsushima komentują pokaz gry na konferencji Sony. Mówią o priorytetach i o tym, co faktycznie zostało zaprezentowane.
Reżyser i producent Ghost of Tsushima komentują pokaz gry na konferencji Sony. Mówią o priorytetach i o tym, co faktycznie zostało zaprezentowane.
O tym, jak wygląda to w praktyce, mogliśmy przekonać się dzięki pokazie gry na konferencji Sony. Jak zdradza producent Brian Fleming, twórcom bardziej niż na prezentacji świata i fabuły zależało w tym wypadku na zarysowaniu najważniejszych idei, jakie przyświecają autorom Ghost of Tsushima. Fragment, który można było obejrzeć, pochodził z misji pobocznej, a nie z podstawowej osi scenariusza.
Oprócz głównego bohatera na ekranie pojawiła się jego partnerka Masako, śmiertelnie niebezpieczna "onna-bugeisha" (czyli samuraj-kobieta). Fleming twierdzi, że u podstaw ich współpracy leży chęć ochrony ziemi ojczystej przed najeźdźcami z Mongolii. Tragiczna przeszłość Masako sprawi jednak, że relacja z Jinem nie będzie należała do najprostszych.
Ghost of Tsushima zmierza wyłącznie na PS4, ale nie wiadomo na razie kiedy ukaże się na konsoli Sony. Poniżej prezentujemy nowe screeny z gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!