W trailerze możemy zobaczyć Nathana Barnatta.
W trailerze możemy zobaczyć Nathana Barnatta.
Sonic Mania Plus już zadebiutowało na rynku. Capcom postanowił udostępnić zabawny zwiastun stanowiący również w pewien sposób reklamę dla gry stylizowana na lata 80. Zobaczcie sami:
W reklamie możemy zobaczyć popularnego YouTubera, Nathana Barnatta. Wciela się on tutaj w sprzedawcę, który próbuje opchnąć klientowi jedną z dostępnych gier. Produkcja przez niego oferowana to kolejna strzelanka w wysokiej rozdzielczości, za którą użytkownik musi zapłacić prawie 60 dolców.
Klient nie daje się jednak wrobić i wychwala grę, która pokazuje się na ekranie drugiego telewizora. Jak się pewnie domyślacie, to Sonic Mania Plus. Produkcja kosztuje jednak znacznie mniej, bo połowę ceny reklamowanej przez sprzedawcę gry. I, jak twierdzi gracz, oferuje dużo więcej za mniej. Wszystko stylizowane jest na reklamy z lat 90.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!