Devil May Cry 5 na 15-minutowym wideo z rozgrywki, data premiery ogłoszona

Małgorzata Trzyna
2018/08/21 19:02
7
0

Wideo nagrano na konsoli Xbox One X.

Devil May Cry 5 na 15-minutowym wideo z rozgrywki, data premiery ogłoszona

IGN udostępniło 15-minutowe wideo z rozgrywki z Devil May Cry 5. Wideo pokazuje protagonistę, Nero, którego spotykaliśmy w DMC 4. Bohater rozprawia się z pomniejszymi demonami i walczy z budzącym respekt bossem - Goliatem, używając swego miecza Red Queen i rewolweru Blue Rose oraz nowego, mechanicznego ramienia.

Nagranie pochodzi z konsoli Xbox One X. Gra działa na RE Engine (wykorzystywanym w Resident Evil VII oraz w nadchodzącym remake'u Resident Evil 2). Silnik ten doskonale radzi sobie ze szczegółowymi animacjami twarzy, fotorealistycznymi teksturami i złożonym, dynamicznym oświetleniem, a równocześnie nie obciąża przesadnie sprzętu.

GramTV przedstawia:

Poza załączonym gameplayem, możemy także nacieszyć oczy nowym trailerem:

Premiera Devil May Cry 5 na PC, PS4 i Xboksie One planowana jest na 8 marca 2019 roku.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
22/08/2018 23:13

Ogólnie linia czasowa gier wygląda tak DMC 3->DMC 1->DMC 4->DMC 2->DMC 5 bo z tego co rozumiem DMC 5 dzieje się rok po wydarzeniach z częsci drugiej. 

Renchar
Gramowicz
22/08/2018 23:05
NemoTheEight napisał:

Na najwyższym pziiomie trudnosci wrogowie mieli pełne życie, a bohater ginał od 1 uderzenia. Nie nazwałbym tego niskim poziomem. Poza tym TobiAlex ma racjęl. Różne pozomy trudnosci są po to, żeby rózni gracze, a nie tylko "100% haldkol, amm 40 lat i mieszkam w piwnicy rodziców, bo zamiast isć na studia expiłem postać, a nie potrafię w YouTube'a, zeby zarobić na GamePlayach" mogli czerpać przyjemnosć z gry. Sorry, ale ja błem hardkoerm do konca giimby i kwaąłek liceum. Później moim priorytetem stała sie uczelnia, dorywczo praca i ewntualnei szkolenia. W gry gram na tyle rzadko, że nie mam ochoty 20 ogdizn męczyć sie z jednym poziomem, bo ja gram 20 godzin w ciągu pół roku.

Ty się nie lubisz męczyć to miałeś dla siebie poziom łatwy. Starzy wyjadacze uznawali ostatnie 2 poziomy za zbyt łatwe. może się ginęło na strzała ,ale przeciwnicy byli zbyt banalni i nie stanowili wielkiego wyzwania nie dziw się że sporo osób narzekało.

TobiAlex gry mają bawić zgadzam się, ale wiesz niektórzy bawią się gdy na jakimś bosie czy poziomie zginą ileś razy. Co innych może wnerwiać dla innych to frajda :)

Usunięty
Usunięty
22/08/2018 16:29
Renchar napisał:
NemoTheEight napisał:

 grąłem w DevilMayCRy 4, a póxniej DmC i obie wg. mnie były bardizej krytykowane niż na to zsługiwały.

W DMC wersja premierowa była cienka poziom trudności był poracha robiony dla dzieci z podstawówki. Skoro najwyższy poziom DMC był porównywalny do łatwego z DMC 3. Walki uproszczone nie trzeba było się starać by coś zrobić. Ogólnie gra nie zarobiła minimalnej zakładanej kwoty, a to coś znaczy. To że ludzie narzekali nie wzięło się znikąd zasługiwała by ją krytykować.

Na najwyższym pziiomie trudnosci wrogowie mieli pełne życie, a bohater ginał od 1 uderzenia. Nie nazwałbym tego niskim poziomem. Poza tym TobiAlex ma racjęl. Różne pozomy trudnosci są po to, żeby rózni gracze, a nie tylko "100% haldkol, amm 40 lat i mieszkam w piwnicy rodziców, bo zamiast isć na studia expiłem postać, a nie potrafię w YouTube'a, zeby zarobić na GamePlayach" mogli czerpać przyjemnosć z gry. Sorry, ale ja błem hardkoerm do konca giimby i kwaąłek liceum. Później moim priorytetem stała sie uczelnia, dorywczo praca i ewntualnei szkolenia. W gry gram na tyle rzadko, że nie mam ochoty 20 ogdizn męczyć sie z jednym poziomem, bo ja gram 20 godzin w ciągu pół roku.




Trwa Wczytywanie