Green Hell już na plusie - koszty produkcji i marketingu zwróciły się w ciągu 6 tygodni

Małgorzata Trzyna
2018/10/10 14:24
0
0

Creepy Jar - producent i wydawca Green Hell chwali się, że liczba sprzedanych kopii wyniosła 93 000.

Green Hell już na plusie - koszty produkcji i marketingu zwróciły się w ciągu 6 tygodni

Pod koniec sierpnia Creepy Jar (złożone z byłych pracowników Techlandu) udostępniło Green Hell na Steam w Early Access. W grze przenosimy się do amazońskiej dżungli, gdzie musimy walczyć o przetrwanie, zmagając się z rozmaitymi zagrożeniami. Trudne warunki, dzikie zwierzęta, pasożyty, choroby to nie jedyne przeciwności losu - nasz bohater nie zawsze potrafi sobie poradzić psychicznie z sytuacją, w której się znalazł. Mieliśmy już okazję wypróbować ten tytuł - więcej dowiecie się z artykułu Adama Berlika, który podzielił się pierwszymi wrażeniami. Premiera Green Hell planowana jest na wiosnę 2019 i zdecydowanie jest na co czekać. Jak dotąd sprzedano ponad 93 000 kopii gry.

GramTV przedstawia:

- Grę kupiono już ponad 93 000 tysięcy razy, co oznacza, zwrot kosztów produkcji wraz z marketingiem, które wyniosły 3,5 miliona złotych - komentuje Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar. - Świetne oceny graczy sprawiają, że znajdujemy się wciąż w czołówce gier na platformie Steam. Cały czas pracujemy nad tym by gra była coraz bardziej atrakcyjna dla użytkowników. I tak się dzieje. Wydaje się, że nasze szacunki zakładające sprzedaż 300 000 kopii w rok od premiery były bardzo ostrożne.

Twórcy planują wydać do wiosny 6 dużych aktualizacji. Jedna z nich trafi do użytkowników dziś: wprowadzi nowe gatunki zwierząt i poszerzy możliwości budowania.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!