Kiedy na rynku pojawia się nowa odsłona Call of Duty, Activision zwykło spodziewać się ogromnego przypływu gotówki. Taki zapewniło Black Ops IV.
Kiedy na rynku pojawia się nowa odsłona Call of Duty, Activision zwykło spodziewać się ogromnego przypływu gotówki. Taki zapewniło Black Ops IV.
- Liczba graczy i rozegranych przez nich godzin rosną z roku na rok. Nasza oglądalność na Twitchu wyznaczyła nowe standardy i pokazuje, jak dobrze się gra i ogląda tryb Blackout. Weekendowe rezultaty po raz kolejny sytuują Call of Duty w ścisłej czołówce przemysłu rozrywkowego. Nasza sprzedaż cyfrowa była rekordowa na wszystkich platformach, a ogólna wydajność jest bardzo wysoka. Jesteśmy naprawdę podekscytowani pędem, jaki osiągnęło Black Ops IV. Więcej rzeczy nadejdzie, my dopiero zaczynamy - dodaje Kostich.
Nie jest to zresztą pierwszy raz kiedy słyszymy o świetnych wynikach Black Ops IV. Zachęcamy również do sprawdzenia, jak produkcja studia Treyarch wypadła w naszej recenzji.