W ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 36 tysięcy sztuk gry.
W ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 36 tysięcy sztuk gry.
9 listopada na Steam ukazał się Thief Simulator, stworzony przez Noble Muffins (wewnętrzny zespół PlayWay).
W grze wcielamy się w złodzieja, który obserwuje, gromadzi informacje o celach i okrada domy z najlepszymi zabezpieczeniami, zbiera nowe gadżety przydatne dla włamywaczy, a zdobyte fanty sprzedaje u paserów. Podczas plądrowania domu liczy się czas i umiejętność wybierania cennych przedmiotów spośród mnóstwa bezwartościowych rzeczy, które tylko zajmują miejsce w plecaku. Złodziejskie doświadczenie pomaga określić miejsca, w których jest największe prawdopodobieństwo znalezienia czegoś drogiego. Latarka pozwoli podświetlić wszystkie wartościowe rzeczy w zasięgu wzroku. Warto też rozglądać się np. za pozostawionymi kluczami, by nie marnować czasu na zabawę z wytrychami. Podczas rozgrywki musimy też pamiętać, by czyścić np. pamięć telefonów lub laptopów albo rozbierać samochody na części, by policji było trudno nas namierzyć.
Jak podaje PlayWay, koszty produkcji i marketingu (300 tysięcy zł) zwróciły się w ciągu doby, natomiast w ciągu 72 godzin do odbiorców trafiło ponad 36 tysięcy sztuk gry. Dzięki pracy testerów z PlayWay Testing Center grę cechuje wysoka jakość, co przekłada się na zadowolenie graczy i wysokie oceny na Steam (80%). W planach są kolejne poprawki i dodatkowa zawartość.
Ogłoszono również, że po udanej premierze gry na PC, powstaną porty na PlayStation 4, Xboksa One i Nintendo Switch oraz wersje na urządzenia mobilne. Thief Simulator został również wpisany w cykle produkcyjne na nadchodzące lata - ma być to kolejny, ważny tytuł wśród symulatorów.