Widzi jednak masę błędów, ktore się pojawiają.
Widzi jednak masę błędów, ktore się pojawiają.
Fallout 76 to produkcja, która już zadebiutowała na rynku i jako jedna z niewielu gier Bethesdy zbiera tak słabe oceny. Nic dziwnego - produkcję nęka naprawdę potężna liczba bugów, których nie naprawiła nawet łatka ważąca 50 GB. Niektórzy jednak wciąż stoją murem za tym tytułem. Jednym z takich ludzi jest były pracownik studia Obsidian, które kiedyś stworzyło Fallout: New Vegas. David Lockwood napisał:
76 poziomów później (tak, jestem obecnie na poziomie 76) i jestem całkowicie zakochany w tej grze, pomimo jej wad. Ma wiele wad, ale widzę i już czuję potencjał. Naprawdę mam nadzieję, że marna sprzedaż nie wpłynie na długoterminowy proces rozwoju. Wiem z pierwszej ręki, jak zdruzgotany zespół programistów może się z tym czuć, kiedy 3 do 4 lat twojego życia jest przeciągniętych przez totalne gówno, a później nie ma pieniędzy, aby dodać wszystkie fajne rzeczy, które zaplanowałeś po premierze i plany zaczynają się topić. Jest to bardzo trudne dla zespołu.
Gra cierpi na ogromną liczbę błędów i naprawdę nie mogę grać przez więcej niż 3 lub 4 godziny bez awarii. Jednak dotychczas podobała mi się ta historia, a Bethesda to mistrzowie opowiadania o środowisku, a w 76 takie historie muszą się pojawiać. Te obszary są jednymi z najbardziej zabawnych do odkrywania w każdej z ich gier.