W grze zostaną wykorzystane współczesne techniki renderowania.
W grze zostaną wykorzystane współczesne techniki renderowania.
Mike Voelle i Jason Mojica, którzy od lat zajmują się FPS-ami, pracują nad grą, która powinna zadowolić wielu fanów staroszkolnych strzelanek. Nosi ona tytuł Prodeus i będzie wykorzystywać współczesne techniki renderowania. Twórcy chcą, by gra oferowała taką jakość, jak produkcje wysokobudżetowe, a jednocześnie by jej wygląd przywodził na myśl techniczne ograniczenia starszego sprzętu. Prodeus to gra 3D, w którym nacisk położono na efekty wizualne, system odcinania kończyn, nieskończoną krew, dynamiczną akcję, destrukcję, wciągającą walkę z użyciem ciekawych typów broni oraz liczne sekrety do odkrycia. Gra ma zostać wydana w 2019 roku. Poniżej znajdziecie trailer:
Gra ma być wspierana po premierze. Użytkownicy będą mogli tworzyć w niej własną zawartość z pomocą prostego w użyciu edytora poziomów.