Tytuł ukaże się na PC, PlayStation 4 i Xboksie One w grudniu 2019 roku.
Jeśli zastanawiacie się, na jakim etapie jest produkcja strategii czasu rzeczywistego osadzonej w uniwersum 1920+ wykreowanym na grafikach Jakuba Różalskiego – Iron Harvest – to z pewnością zainteresuje Was najnowszy materiał wideo opublikowany przez studio KING Art Games. Na załączonym do wiadomości niemal 2-minutowym zapisie rozgrywki z drugiej wersji alfa tytułu zaprezentowano garść nowinek, które pojawią się w finalnej wersji tytułu dzięki uwagom społeczności.
Iron Harvest otrzymał trzy nowe tryby rozgrywki dla zabawy w sieci – kooperację, 1v1 oraz 2v2. Obok tego pojawiła się możliwość walki wręcz, nowe jednostki czy usprawniony system osłon wraz z opcją wznoszenia fortyfikacji. Jednocześnie twórcy wprowadzili możliwość kolejkowania rozkazów, a wśród tych ostatnich dodano opcję odwrotu z pola bitwy.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że Iron Harvest to niezależna, produkowana przy wsparciu społeczności dzięki udanej kampanii na platformie Kickstarter, strategia czasu rzeczywistego, która przeniesie nas do alternatywnej wersji 1920 roku. Całość wykreowano na podstawie grafik polskiego artysty – Jakuba Różalskiego. Tytuł ukaże się w grudniu 2019 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One, a jeśli macie ochotę dołączyć do zabawy znacznie wcześniej, to możecie pokusić się o przedpremierowy zakup pecetowej wersji tytułu, który gwarantuje dostęp do wszelkich zamkniętych testów gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!