System turowy został wyłączony w szybkiej aktualizacji kilka godzin później.
System turowy został wyłączony w szybkiej aktualizacji kilka godzin później.
Twórcy Pillars of Eternity II w czwartek tymczasowo włączyli walkę turową w grze, następnie błyskawicznie przygotowali patch, by ją wyłączyć. Fani jednak zauważyli zmiany. Użytkownik Reddita o nicku raggnarok odkrył nowy sposób prowadzenia potyczek, gdy wrócił do gry po dłuższej nieobecności. W walce turowej każda postać może przesunąć się na określoną odległość i wykonać jedną akcję. W praktyce wygląda to tak, jak na załączonych screenach oraz wideo.
Obsidian Entertainment nie skomentowało owego trybu. Czy oznacza to, że ekipa pracuje nad turowym systemem walki i przedwcześnie go włączyła? System ten wpłynąłby na zmiany w balansie i prawdopodobnie wymagał zmodyfikowania wielu zaklęć i umiejętności. Może to też być wyłącznie pozostałość po systemie, który miał zostać wprowadzony, lecz ostatecznie zaniechano prac.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!