System Shock Remake – zobacz porównanie silników graficznych Unreal 4 i Unity

LM
2019/01/22 11:20
4
0

Tytuł ukaże się w 2020 roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

System Shock Remake – zobacz porównanie silników graficznych Unreal 4 i Unity

Jeśli śledziliście poczynania studia Nightdive związane z produkcją remake’u gry System Shock, to zapewne pamiętacie, że pierwotne koncepcje obejmowały przygotowanie gry na Unity. Ostatecznie tytuł doczekał się wersji demonstracyjnej na rzeczonym silniku graficznym, ale deweloperzy zdecydowali się na przesiadkę na Unreal Engine 4. W sieci pojawił się załączony do wiadomości materiał wideo z porównaniem oprawy wizualnej dla obu wersji. Autor porównania zaprezentował dokładnie te same sceny, więc mamy bardzo dobry obraz możliwości poszczególnych silników.

GramTV przedstawia:

Moim zdaniem Nightdive Studios podjęło trafną decyzję w kontekście zmiany silnika – wydaje się, że zarówno oświetlenie, cienie, jak i rozmycie ruchu znacznie lepiej prezentują się na narzędziu firmy Epic Games. Dajcie znać, co o tym sądzicie.

Komentarze
4
Gregario
Gramowicz
23/01/2019 02:36

Dla mnie to trochę próba porównania nieporównywalnego, ale... Na pewno wersja UE4 ma więcej dymu, kolorów oraz wyraźniej świecących światełek - dla mnie np. przyciski otwierające drzwi świecą nawet trochę za intensywnie. Poza tym, na filmiku z SS (UE4) widać sterylność poziomu - nie ma np. ciał, krwi, czy szczątków robotów. Mam nadzieję, że dodanie tych elementów w kolejnych wersjach nada odpowiedni klimat.

elmartin
Gramowicz
22/01/2019 14:01

Dla mnie, na Unity był lepszy klimat. Wolałbym, żeby tak zostawili.

piomink
Gramowicz
22/01/2019 12:55

Wolałem unity. Unreal jest tak rozmazany, że można się poczuć jak krótkowidz bez okularów. Wygląda to jak jakaś podróbka aliena (stylem graficznym), a wcześniej miało swój styl.




Trwa Wczytywanie