Tytuł ukaże się w 2020 roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
Tytuł ukaże się w 2020 roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
Jeśli śledziliście poczynania studia Nightdive związane z produkcją remake’u gry System Shock, to zapewne pamiętacie, że pierwotne koncepcje obejmowały przygotowanie gry na Unity. Ostatecznie tytuł doczekał się wersji demonstracyjnej na rzeczonym silniku graficznym, ale deweloperzy zdecydowali się na przesiadkę na Unreal Engine 4. W sieci pojawił się załączony do wiadomości materiał wideo z porównaniem oprawy wizualnej dla obu wersji. Autor porównania zaprezentował dokładnie te same sceny, więc mamy bardzo dobry obraz możliwości poszczególnych silników.
Moim zdaniem Nightdive Studios podjęło trafną decyzję w kontekście zmiany silnika – wydaje się, że zarówno oświetlenie, cienie, jak i rozmycie ruchu znacznie lepiej prezentują się na narzędziu firmy Epic Games. Dajcie znać, co o tym sądzicie.