Możemy liczyć na łatwiejsze zdobywanie przydatnych przedmiotów.
Możemy liczyć na łatwiejsze zdobywanie przydatnych przedmiotów.
BioWare ogłosiło, że system łupów w Anthem zostanie już niebawem zmieniony - nastąpi to 28 lutego/1 marca. Przez jeden dzień w grze można było zdobywać obfite łupy, lecz okazało się, że stało się tak przez pomyłkę, co oznaczało powrót do żmudnego zbierania. Główny producent, Ben Irving, napisał na Reddicie, że do zespołu dotarły opinie fanów o nietrafionych rozwiązaniach przekładających się na powolny grind: wiele inskrypcji nie było przydatnych dla przedmiotów, do których były przypisane, toteż trzeba było zdobyć wiele mistrzowskich przedmiotów tego samego typu, by znaleźć dobry. Gracze prosili o zwiększenie częstotliwości wypadania mistrzowskich przedmiotów lub zmianę w inskrypcjach, by były one bardziej użyteczne.
Twórcy postanowili wysłuchać próśb i wprowadzić stosowne zmiany. Przykładowo, inskrypcje będą teraz lepsze (dotyczy to nowo zdobywanych przedmiotów, nie tych, które już posiadamy). Zostaną usunięte także rzadkie (białe) i pospolite (zielone) przedmioty z tablicy łupów od poziomu 30 wzwyż. Będzie potrzeba także mniej materiałów do tworzenia mistrzowskiego wyposażenia.
Dzięki zmianom być może z czasem Anthem stanie się znacznie lepszą grą, zasługującą na wyższą ocenę niż w naszej recenzji. Tytuł ten nie cieszy się na razie bardzo dużą popularnością, u naszych zachodnich sąsiadów gra została przeceniona w ciągu kilku dni od premiery.