Tim Cain i Leonard Boyarsky podzielili się mnóstwem nowych szczegółów dotyczących The Outer Worlds w rozmowie z Game Informerem. Oto one:
- W zależności, czy chcemy cieszyć się głównie fabułą, czy mierzyć się z najtrudniejszymi wyzwaniami, będziemy mogli wybrać poziom trudności. W trybie Supernova będziemy musieli dbać, by postać nie była głodna, spragniona i wyczerpana - ignorowanie potrzeb ciała przełoży się na kary;
- Nie trzeba będzie zbierać ton materiałów rzemieślniczych, nie ma w ogóle systemu craftingu, można będzie jednak ulepszać wyposażenie częściami rozsianymi w świecie gry, zmieniać sposób działania wyposażenia i odkrywać unikatowe przedmioty, których nie da się zastąpić modyfikacjami;
- W świecie gry będzie mnóstwo przedmiotów rozmieszczonych ręcznie, z niektórych przeciwników wypadnie specyficzna broń lub wyposażenie; nie zabraknie też losowych łupów, więc można będzie natknąć się na coś ciekawego w stertach bezużytecznych rzeczy;
- Można będzie zmienić zarówno wyposażenie i wygląd własnej postaci, jak i towarzyszy, w zależności od ich umiejętności damy im inną broń, np. promień zmniejszający przeciwników najlepiej wykorzysta towarzysz-naukowiec;
- Towarzysze będą komentować nasze poczynania podczas eksploracji, rozmawiać ze sobą i wtrącać się do rozmów z NPC-ami. Na statku będzie można spędzić z nimi czas. Nie będzie opcji romansowania, ale uformujemy przyjaźnie. Towarzysze mogą też zostać naszymi rywalami i odłączyć się od nas, jeśli ich cele znacząco będą różnić się od naszych;
- Pojawi się limitowany system skalowania niektórych stworzeń;
- W grze pogoda będzie zmieniać sie w sposób dynamiczny;
- Twórcy nie chcieli tworzyć otwartego świata ani wysyłać graczy w milion różnych kierunków, woleli zapewnić, że gra będzie bardziej skupiona, "strawna" i regrywalna;
- Konieczne było zrezygnowanie z niektórych rzeczy, by nie rozmywać zawartości gry; zrezygnowano także z systemu grawitacji.
The Outer Worlds na razie nie ma ustalonej daty premiery, ale być może zagramy już w sierpniu na PC, PS4 i Xboksie One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!