Osoba, która dopuści się zbrodni na towarzyszu, będzie ranić sama siebie, gdy znów zaatakuje sojusznika lub zakładnika.
Osoba, która dopuści się zbrodni na towarzyszu, będzie ranić sama siebie, gdy znów zaatakuje sojusznika lub zakładnika.
Ubisoft postanowił wprowadzić do Rainbow Six Siege nowe rozwiązania problemu zabijania towarzyszy z drużyny - są one obecnie sprawdzane na serwerze testowym. Uprzednio gracz, którzy dwukrotnie zabił kogoś z drużyny (celowo lub przez przypadek), był wyrzucany z gry. Teraz gracz, którego postać została zabita, podczas oglądania momentu śmierci może wybaczyć koledze z zespołu, jeśli uzna, że ta śmierć była przypadkowa. Jeśli nie wybaczy albo nie podejmie decyzji, w dalszej części rozgrywki obrażenia zadawane towarzyszom bądź zakładnikom będą odbijane w kierunku atakującego (także w przypadku, gdy wykorzystywane są gadżety - wówczas obrażenia otrzyma gadżet). Ubisoft będzie zbierać dane zarówno z gier rankingowych, jak i niezobowiązujących rozgrywek, a następnie przygotuje stosowne poprawki przed wprowadzeniem zmian na zwykłych serwerach. Mogą też zostać wprowadzone inne kary dla osób, które notorycznie starają się zepsuć zabawę innym.
W grze nadal istnieją możliwości zaszkodzenia towarzyszom i doprowadzenia do porażki - np. z pomocą postaci Caveira, która może unieszkodliwić towarzyszy bez ich zabijania. Wysunięto więc propozycję, by aktywować odbijanie obrażeń w kierunku atakującego nie po zabiciu towarzysza, a po zadaniu określonej ilości obrażeń.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!