Gracze mogą liczyć na "piękną, nową grafikę 3D", dostosowaną do współczesnych standardów.
Gracze mogą liczyć na "piękną, nową grafikę 3D", dostosowaną do współczesnych standardów.
SNK (twórcy serii słynnych bijatyk, takich jak King of Fighters, Fatal Fury i Art of Fighting) ogłosili, że już niebawem ukaże się reboot serii Samurai Shodown na konsole i PC. Najpierw zostanie wydana wersja na PS4 i Xboksa One (w czerwcu), w czwartym kwartale 2019 - na Nintendo Switch, a później na PC. Tym razem nie otrzymamy klasycznej bijatyki 2D - zostanie przygotowana nowa, piękna, dostosowana do współczesnych standardów grafika 3D (przy zachowaniu wyglądu z mangi Samurai). Tytuł ten będzie działać na Unreal Engine 4.
Akcja będzie toczyć się pod koniec XVIII wieku, po wydarzeniach z Samurai Shodown V, a przed wydarzeniami z pierwszej części. Powróci 13 klasycznych postaci, w tym Haohmaru, Earthquake oraz Galford, pojawi się trzech nowych bohaterów, kolejni wojownicy zostaną dodani w popremierowych DLC. W grze znajdziemy tryby: fabularny, treningowy, sieciowe potyczki oraz różne tryby offline. Pojawi się też innowacyjny, asynchroniczny tryb online "Dojo", w którym AI będzie uczyć się zachowań gracza w trybach offline i na tej podstawie zostanie stworzona postać Ghost AI. Gracze będą mogli wgrać swego Ducha na tablicę najlepszych wyników i pobierać dane Duchów innych graczy. Z duchami będzie można walczyć 1v1 oraz spróbować sił w wyzwaniu Ironman Challenge, próbując za jednym podejściem pokonać do 100 Duchów.
Samurai Shodown będzie można wypróbować podczas PAX East w Bostonie (28-31 marca).
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!