Jeśli zamek będzie ulepszony i znajdzie się w nim twierdza, obrońcy będą czasem mogli się wycofać i jeszcze walczyć o życie.
Jeśli zamek będzie ulepszony i znajdzie się w nim twierdza, obrońcy będą czasem mogli się wycofać i jeszcze walczyć o życie.
W Mount & Blade II: Bannerlord jednym z najciekawszych elementów są oblężenia. Na mury zamku ruszą setki wojaków, będą wykorzystywane katapulty i wieże oblężnicze. Wdarcie się za mury i zajęcie strategicznych pozycji będzie miało największe znaczenie, lecz czasem to nie wystarczy, by przejąć zamek. Obrońcy mogą zebrać się i wycofać do względnie bezpiecznych twierdz. W finalnej fazie oblężenia trzeba zatem będzie przejąć twierdzę oraz schwytać, zabić lub wypłoszyć obrońców. Walki o twierdzę będą zupełnie innym wyzwaniem niż walki w polu. Z kawalerii nie będzie pożytku, jednostki strzelające będą mieć ograniczone pole manewru (zwłaszcza po stronie atakującej). Z tego też względu najważniejsze będą bezpośrednie starcia, oparte na umiejętnościach.
Przygotowując się do przejęcia twierdzy, możemy przed przeprowadzeniem ataku odwiedzić to miejsce. Jednak podczas oblężenia obrońcy, którzy się schronią wewnątrz, przygotują się w odpowiedni sposób, więc dane miejsce nie musi wyglądać dokładnie tak, jak podczas zwiedzania - np. z beczek, stołów i krzeseł zostaną pospiesznie ustawione barykady. Podczas walk w twierdzach pojawią się fale przeciwników, gdyż twórcy nie chcieli naraz upychać zbyt wielu jednostek w ciasnych pomieszczeniach.
Więcej szczegółów można znaleźć na Steam. Zapraszamy także do zapoznania się z informacjami na temat koni i ich ras oraz sposobów przyspieszania poruszania się armii.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!