Mount & Blade II: Bannerlord - oblężenie nie zawsze zakończy się po wdarciu się za mury zamku

Małgorzata Trzyna
2019/04/14 17:41
0
0

Jeśli zamek będzie ulepszony i znajdzie się w nim twierdza, obrońcy będą czasem mogli się wycofać i jeszcze walczyć o życie.

Mount & Blade II: Bannerlord - oblężenie nie zawsze zakończy się po wdarciu się za mury zamku

W Mount & Blade II: Bannerlord jednym z najciekawszych elementów są oblężenia. Na mury zamku ruszą setki wojaków, będą wykorzystywane katapulty i wieże oblężnicze. Wdarcie się za mury i zajęcie strategicznych pozycji będzie miało największe znaczenie, lecz czasem to nie wystarczy, by przejąć zamek. Obrońcy mogą zebrać się i wycofać do względnie bezpiecznych twierdz. W finalnej fazie oblężenia trzeba zatem będzie przejąć twierdzę oraz schwytać, zabić lub wypłoszyć obrońców. Walki o twierdzę będą zupełnie innym wyzwaniem niż walki w polu. Z kawalerii nie będzie pożytku, jednostki strzelające będą mieć ograniczone pole manewru (zwłaszcza po stronie atakującej). Z tego też względu najważniejsze będą bezpośrednie starcia, oparte na umiejętnościach.

GramTV przedstawia:

Przygotowując się do przejęcia twierdzy, możemy przed przeprowadzeniem ataku odwiedzić to miejsce. Jednak podczas oblężenia obrońcy, którzy się schronią wewnątrz, przygotują się w odpowiedni sposób, więc dane miejsce nie musi wyglądać dokładnie tak, jak podczas zwiedzania - np. z beczek, stołów i krzeseł zostaną pospiesznie ustawione barykady. Podczas walk w twierdzach pojawią się fale przeciwników, gdyż twórcy nie chcieli naraz upychać zbyt wielu jednostek w ciasnych pomieszczeniach.

Więcej szczegółów można znaleźć na Steam. Zapraszamy także do zapoznania się z informacjami na temat koni i ich ras oraz sposobów przyspieszania poruszania się armii.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!