Promieniowanie ma zastąpić znany graczom slag.
Promieniowanie ma zastąpić znany graczom slag.
W jednym z wideo na Twitterze promującym Borderlands 3 da się zauważyć strzelbę z nowym typem obrażeń - promieniowaniem. Okazuje się, że nie będzie to po prostu nowy typ zadawanych obrażeń, lecz zastąpi on slag i będzie działać podobnie. Promieniowanie przypomina korozję z pierwszej odsłony Borderlands Jak wyjaśnił szef Gearbox, Randy Pitchford:
- Nie ma już czegoś takiego jak slag. Zastąpiliśmy to czymś, co tak naprawdę ma trochę sensu. Nowy typ obrażeń "od żywiołów", podobny do promieniowania radioaktywnego, który działa podobnie jak slag (przeciwnicy pod wpływem tego efektu są bardziej wrażliwi na ciosy), ponadto zadaje obrażenia rozłożone w czasie.
W Borderlands 2 korzystanie z efektu slag było wręcz obowiązkowe w trybie Ultimate Vault Hunter Mode (mniej więcej NG++), gdyż przeciwnicy mieli bardzo dużą regenerację i odporności. Gracze musieli więc najczęściej przełączać się między różnymi typami broni albo dzielić się zadaniami. Nowa mechanika pozwoli uniknąć irytującego zmieniania broni.
Borderlands 3 ukaże się 13 września na PC, PS4 i Xboksie One. Pecetowa wersja będzie ekskluzywna dla Epic Games Store do kwietnia 2020.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!