Wygląda na to, że tytuł pierwotnie miał wyglądać zupełnie inaczej, chociaż już wtedy dało się wyczuć ducha starożytnego Rzymu.
Jeśli zastanawialiście się, jak na przestrzeni kolejnych etapów produkcji zmieniał się jeden z ostatnich tytułów w portfolio Cryteka – Ryse: Son of Rome – to dzięki jednemu z użytkowników sieci możecie rzucić okiem na pierwszy prototyp gry. Ten utrwalono dzięki pakietowi narzędzi deweloperskich dla Xboksa 360, które udało się nabyć na jednej z aukcji.
GramTV przedstawia:
Ryse: Son of Rome rozpoczęło swój żywot pod tymczasową nazwą Codename Kingdoms jeszcze w 2006 roku i jak się okazuje, do czasu swojej finalnej premiery zdążyło porzucić szereg koncepcji. Załączony do wiadomości materiał pokazuje niezbyt dopracowany prototyp ujęty w perspektywie pierwszoosobowej z dynamiczną walką typową dla hack’n’slash, w której znalazło się też miejsce na sekwencje QTE znane z Ryse. Demko mogło powstać na potrzeby zaprezentowania gry szerszej publice za zamkniętymi drzwiami, ale jego jakość pozwala sądzić, że nie wywołało zbyt dużego entuzjazmu. Ostatecznie całość od razu ujęto w realiach starożytnego Rzymu, a w menu znajdziemy wzmiankę o bitwach z udziałem wielu jednostek, które pojawiły się w premierowej wersji Ryse: Son of Rome.
Ryse: Son of Rome zadebiutowało w listopadzie 2013 roku na Xboksie One, a niespełna rok później trafiło również na komputery osobiste.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!